Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
har det skidt igen i dag... i går havde jeg det fint om aftenen... men her til morgen er jeg skidt igen
havde egentlig sagt til mig selv jeg først ville teste på onsdag... men men men... testede i dag... og den er MEGET MEGET svag posetiv...
jeg vil og tør ikke juble endnu... for har haft sådane tests før... som bestemt ikke betød jeg var gravid... og der var jeg så forventningsfuld at det det viste sig at være falsk posetiv var det som at få et kæmpe slag i hoved og jeg tuede en hel dag...
hvorfor skulle jeg også teste i dag!?!?!?!
det er jo selvpinerri!!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
4kløver skriver: Krammer til dig for den er der
Krammer til dig for den er der
Krydser fingre dig
Ihhh hvor jeg sådan håber for dig den er der
Du må bare teste igen i morgen el overmorgen Hvor kunne det være super hvis vi kunne følges
Nøj hvor jeg håber den er der!
Husk at skrive som det første på onsdag!!!
MEN søde! Det er trods alt TIRSDAG idag... ÉN dag før! Så chancerne er der da! Krydser for at den er mere tydelig imorgen og det lille spir bliver derinde og vokser sig stor og stærk!
mange tak
Lilje82 skriver: Krydser fingre dig
nattergalen skriver: Ihhh hvor jeg sådan håber for dig den er der Du må bare teste igen i morgen el overmorgen Hvor kunne det være super hvis vi kunne følges
mange tak søde... tester i morgen inden jeg skal til gyn og snakke opstart på behandling
kunne være rigtig hygge hvis vi kunne følges
Caroline86 skriver:
tak søde
så har vi måske et år ekstre at planlægge bryllup i
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128