Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Caroline86 skriver: jeg brugte den efter HVER amning og jeg ammede i 11½ måned den er fantastisk.. Jeg oplevede 2 gange (én gang på hver side) en lille bitte rift som var helet med salven igen allerede ved næste amning Det var i løbet af den første måned det skete, så jeg var stadig ikke "hærdet" Selv da Laura bed hul fik jeg det "lappet sammen" med den salve (og købte et sæt ammebrikker )... Den er GULD... og den virker både helende OG forebyggende.. det kan vi jo godt lide Det var en jordemoder på skejby der anbefalede mig den.. havde aldrig hørt om det før!
jeg brugte den efter HVER amning og jeg ammede i 11½ måned den er fantastisk..
Jeg oplevede 2 gange (én gang på hver side) en lille bitte rift som var helet med salven igen allerede ved næste amning Det var i løbet af den første måned det skete, så jeg var stadig ikke "hærdet"
Selv da Laura bed hul fik jeg det "lappet sammen" med den salve (og købte et sæt ammebrikker )...
Den er GULD... og den virker både helende OG forebyggende.. det kan vi jo godt lide Det var en jordemoder på skejby der anbefalede mig den.. havde aldrig hørt om det før!
Det lyder jo helt fantastisk! Tusind tak for rådet - jeg skal da fluks på apoteket i morgen!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Katte87 skriver: Dejligt at høre Det er da indenfor en overskuelig tidsramme. Kan det godt gøre ondt, når barnet har trøske? Jeg kigger hele tiden på hans tunge, for at se om den bliver ved med at være hvid hehe
Dejligt at høre Det er da indenfor en overskuelig tidsramme. Kan det godt gøre ondt, når barnet har trøske? Jeg kigger hele tiden på hans tunge, for at se om den bliver ved med at være hvid hehe
Det gjorde ondt fordi jeg havde svamp samtidig -På brysterne naturligvis
132319 skriver: Det gjorde ondt fordi jeg havde svamp samtidig -På brysterne naturligvis
Ahh på den måde Det er man vel ikke i tvivl om, hvis man har?
Opper lige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128