Ja som nogen af jer nok ved så er mit forhold til mine svigerforældre MEGET anstrengt ( pænt sagt). Dette gælder især min svigerfar.
Har en rigtig sød svigermor, men svigerfar trækker i den grad tænder ud.
Hver gang man er på besøg hos dem, så kan du være evigt forvis om at han på et eller andet tidspunkt får et flip der siger spar to, og så er du sikker på at få kastet et skælsord eller ti efter dig.
Når det er rigtigt slemt så kan han finde på at sidde og sige ting om sin egen søn hvor man bare sidder og nærmest føler at ens mave er ved at snøre sig sammen.
Han har absolut ingen hæmninger, og han gør absolut intet for at pakke tingene ind. Så snakker du for meget, to sekunder efter snakker du for lidt, og så kører den forfra.
Han kan ikke forstå at vi bor hvor vi gør bl.a. pga ham. Vi kan ikke bare tage ned til dem og være og så regne med at nu bliver det en hyggelig weekend, for der skal nok være et eller andet der gør at manden får et flip ( det kan være alt fra at hunden går når han synes den skal ligge, til at hans kone siger ham imod)
Det er utroligt hårdt for mig at måtte indse at jeg ikke kan holde manden ud, og helst vil være hjemme når kæresten tager ned og besøger dem.
Vlle somend ikke så meget med det her indlæg bare have lettet hjertet for en stund ( indtil næste gang manden kommer på besøg.. suk)
Anmeld