Århhh er så ked :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2011

Den lykkelige

henh01 skriver:

det ser for selv den bedste.

Tak..  Men er bare så ked for hun skal have den vabel..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

oerbaek

Den lykkelige skriver:

Ej det var også uheldigt..  Men godt der ikke skete ham noget..
Men hvor er det bare dumme ting de ender med at komme til skade med pga ens egen "dumhed"

ja der kasn hurtigt ske noget, men derfor skal man ikke føle sig som en dårlig mor eller andet... 

Du har sat hende på køkkenbordet så hun kunne følge med i hvad du laver og ikk skulle ligge alene nede på gulvet... alt i alt er de ting vi gør jo kun for at gøre det så godt som muligt for vores små guldklumper... 

det der skete med min søn var jo bare fordi vi hyggede og havde det sjovt, det skal så lige siges at det ikke var hjemme hos mig selv så havde jeg jo nok tænkt over at der hang en lampe jeg ikke lige skulle kaste ham op i  

Anmeld

26. september 2011

GitteC78

Stakkels lille pus....  Man kan desværre ikke være ops på sit barn hele tiden. Og du skal ikke føle dig som verdens dummeste mor.... Da min søn var næsten 9 mdr. var vi til fødselsdag og jeg bar ham, men snublede. Han kom heldigvis ikke til skade men skreg og græd længe.  Min mand tog ham og trøstede ham, mens jeg gik på toilet for at samle mig. Jeg blev så bange, måske mere forskrækket over faldet.... Det er aldrig sjovt når det går ud over ens barn

Anmeld

26. september 2011

Den lykkelige

oerbaek skriver:

ja der kasn hurtigt ske noget, men derfor skal man ikke føle sig som en dårlig mor eller andet... 

Du har sat hende på køkkenbordet så hun kunne følge med i hvad du laver og ikk skulle ligge alene nede på gulvet... alt i alt er de ting vi gør jo kun for at gøre det så godt som muligt for vores små guldklumper... 

det der skete med min søn var jo bare fordi vi hyggede og havde det sjovt, det skal så lige siges at det ikke var hjemme hos mig selv så havde jeg jo nok tænkt over at der hang en lampe jeg ikke lige skulle kaste ham op i  

Ja det er nemlig derfor.. fordi hun er så mor syg for tiden og ikke kna ligge selv uden at blive ked og brokke.. så satte hende der så hun ikke følte sig "alene" og hunsad bare og hyggede og knaskede agurk.. og pludselig var hånden oppe under skabet..
Nej det rigtig med den lampe.. du havde nok ubevidst tænkt på det hvis det havde været hjemme.. der kender man hjemmet ud og ind jo..

Anmeld

26. september 2011

Nitz - <3 David

Den lykkelige skriver:

Mange tak..
Nej det også rigtig man ikke kan pakke dem ind i vat og bomuld.. men synes bare det så synd for hende..
Men ja de små pille fingre er overalt..

Ja det er rigtig synd for hende.. Men hun blir heldigvis hel igen..

Anmeld

26. september 2011

Den lykkelige

GitteC78 skriver:

Stakkels lille pus....  Man kan desværre ikke være ops på sit barn hele tiden. Og du skal ikke føle dig som verdens dummeste mor.... Da min søn var næsten 9 mdr. var vi til fødselsdag og jeg bar ham, men snublede. Han kom heldigvis ikke til skade men skreg og græd længe.  Min mand tog ham og trøstede ham, mens jeg gik på toilet for at samle mig. Jeg blev så bange, måske mere forskrækket over faldet.... Det er aldrig sjovt når det går ud over ens barn

Ej det min største frygt..  øv en oplevelse.. jeg er så nervøs for at falde med hende  
Kan godt forstå du lige skulle samle dig.. nok chokket..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.