Århhh er så ked :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

829 visninger
15 svar
0 synes godt om
26. september 2011

Den lykkelige

Min datter sad i sin bumbo stol på køkkenbordet.. jeg stod lige ved siden af og lavede madpakke til kæresten..
Under vores skabe er der lys.. men har aldrig tænkt over at det var spot der var under.. for man kan ikke se dem.. nu er hun jo så lige pludselig blevet meget højere (er 7 måneder idag).. Og hun sad så og viftede med armene og hyggede sig.. også sad hun og mærkede på skabslågen og udforskede.. så lænede hun sig helt tilbage og ragte ud efter spot'en under skabet.. så begyndte hun at græde helt vildt og jeg fandt så ud af hun havde brændt sig på den spot under skabet  Så nu har hun fået en vabel på str. med en lille 1-krone..  Århh hvor var hun ked  og jeg har bare såååå dårlig samvittighed og føler mig som den dummeste i verden..  Nu husker jeg altid tænde loft lys i stedet...  
Har i også prøvet sådan noget fordi i ikke havde tænkt så langt?? Så de små måtte "bøde" for det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

nilletøz

Når lille pus dog!!

Har ikke lige prøvet det med min søn, men han har brændt sig på aftensmaden

Du skal ikke føle dig som den dummeste i verden, det kan se hvor en hver...

Men du for lige en med på vejen

Anmeld

26. september 2011

oerbaek

åhhh det er aldrig sjovt sådanne noget jeg har faktisk prøvet at jeg skulle lege lidt med min søn så jeg "kastede" ham op i luften lidt hurtigt og havde så ikke lige tænkt på at der hang en lampe i loftet som han slog hovedet ind i og faktisk røg den ned og smadrede dder skete ikke ham noget

Anmeld

26. september 2011

DitteFisk

Øv det var synd for hende, hvor var det bare uheldigt

Anmeld

26. september 2011

Nitz - <3 David

Det kan ske for enhver.. Og du skal ikke føle dig dum.. Det er da ikke noget man liiige tænker over.. Og man kan jo ikke pakke dem ind i vat.. Det er nok ikke sidste gang der sker sådan nogle dumme ting..
Puuuust ... Håber hun snart er hel igen.. Man blir kun "klogere" når sådan noget sker.. Næste gang stikker hun nok ikke fingrene der op..

Anmeld

26. september 2011

Den lykkelige

nilletøz skriver:

Når lille pus dog!!

Har ikke lige prøvet det med min søn, men han har brændt sig på aftensmaden

Du skal ikke føle dig som den dummeste i verden, det kan se hvor en hver...

Men du for lige en med på vejen

Ja måske.. men dunker mig bare i hovedet over hvorfor jeg dog ikke havde tænkt på det..
Men tak

Anmeld

26. september 2011

Den lykkelige

Gigl skriver:

Øv det var synd for hende, hvor var det bare uheldigt

Ja det er så synd for hende

Anmeld

26. september 2011

Den lykkelige

oerbaek skriver:

åhhh det er aldrig sjovt sådanne noget jeg har faktisk prøvet at jeg skulle lege lidt med min søn så jeg "kastede" ham op i luften lidt hurtigt og havde så ikke lige tænkt på at der hang en lampe i loftet som han slog hovedet ind i og faktisk røg den ned og smadrede dder skete ikke ham noget

Ej det var også uheldigt..  Men godt der ikke skete ham noget..
Men hvor er det bare dumme ting de ender med at komme til skade med pga ens egen "dumhed"

Anmeld

26. september 2011

Den lykkelige

Nitz - 23+ skriver:

Det kan ske for enhver.. Og du skal ikke føle dig dum.. Det er da ikke noget man liiige tænker over.. Og man kan jo ikke pakke dem ind i vat.. Det er nok ikke sidste gang der sker sådan nogle dumme ting..
Puuuust ... Håber hun snart er hel igen.. Man blir kun "klogere" når sådan noget sker.. Næste gang stikker hun nok ikke fingrene der op..

Mange tak..
Nej det også rigtig man ikke kan pakke dem ind i vat og bomuld.. men synes bare det så synd for hende..
Men ja de små pille fingre er overalt..

Anmeld

26. september 2011

henh01

det ser for selv den bedste.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.