Er bare så stolt :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2011

L.J.L

DAs mor skriver:

Hvor er han dygtig

Min store drengen viste overhovedet ikke interesse for at komme af med bleen før jeg hev den af ham da han var 3½ (og så var han faktisk klar)

Ihh tak jeg stod også og klappede i hænderne da jeg så den lille tissetår i potten! Minusset var dog at hænderne jo liiige skulle ned og mærke bagefter, adr! Men nu må vi se om det bare var en engangs fornøjelse potten står ihvertfald stadig herhjemme til fri afbenyttelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

LinLin

L.J.L skriver:

Ihh tak jeg stod også og klappede i hænderne da jeg så den lille tissetår i potten! Minusset var dog at hænderne jo liiige skulle ned og mærke bagefter, adr! Men nu må vi se om det bare var en engangs fornøjelse potten står ihvertfald stadig herhjemme til fri afbenyttelse

Hehe - så var det godt det kun var tis

SYnes da det er fint bare at springe på! Vi har to børn i den vuggestue jeg arbejder der under 2 år og blefri - så det kan sagtens lade sig gøre

Anmeld

26. september 2011

L.J.L

DAs mor skriver:

Hehe - så var det godt det kun var tis

SYnes da det er fint bare at springe på! Vi har to børn i den vuggestue jeg arbejder der under 2 år og blefri - så det kan sagtens lade sig gøre

Haha ja sådan kan man også vende den kan ikke lige overskue hvis det havde været nr 2 !! Puha!!

Anmeld

26. september 2011

signe.

L.J.L skriver:

Min store dejlige dreng på 1 år og 10 mdr kom idag med sin potte og sagde "mor tisse potte" så fik han bukserne af og tissede en fin lille tår på potten for første gang hurra hvor var mor og far bare stolte! Vi har overhovedet ikke presset ham men han har hele tiden haft adgang til potten hvis han skulle få lyst til at prøve den dyyygtiiiiig

Hvor er det bare godt gået! Vi starter også tidligt her, Hasse er 17 mdr, men blev født for tidligt, så tror vi lige venter til omkring juletid, hvor han er lidt mere moden lige nu tror jeg bare han vil kravle af den

Anmeld

26. september 2011

L.J.L

signe. skriver:

Hvor er det bare godt gået! Vi starter også tidligt her, Hasse er 17 mdr, men blev født for tidligt, så tror vi lige venter til omkring juletid, hvor han er lidt mere moden lige nu tror jeg bare han vil kravle af den

Tak vi har aldrig haft noget bestemt tidspunkt vi ville starte med pottetræning men har ventet til han selv viste i interesse for det. Det gjorde han for et par mdr siden da han så hans fætter på 3 år bruge toilettet

Anmeld

26. september 2011

signe.

L.J.L skriver:

Tak vi har aldrig haft noget bestemt tidspunkt vi ville starte med pottetræning men har ventet til han selv viste i interesse for det. Det gjorde han for et par mdr siden da han så hans fætter på 3 år bruge toilettet

vi vil også lade ham komme lidt til det selv, men potten bliver nok købt til omkring juletid... så har han lidt tid til at holde øje med banditten

Anmeld

26. september 2011

L.J.L

signe. skriver:

vi vil også lade ham komme lidt til det selv, men potten bliver nok købt til omkring juletid... så har han lidt tid til at holde øje med banditten

God ide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.