Er bare så stolt :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

992 visninger
16 svar
0 synes godt om
26. september 2011

L.J.L

Min store dejlige dreng på 1 år og 10 mdr kom idag med sin potte og sagde "mor tisse potte" så fik han bukserne af og tissede en fin lille tår på potten for første gang hurra hvor var mor og far bare stolte! Vi har overhovedet ikke presset ham men han har hele tiden haft adgang til potten hvis han skulle få lyst til at prøve den dyyygtiiiiig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

L.J.L

Nå måske kun mig der synes han er dygtig

Anmeld

26. september 2011

MetteT

Ej hvor er han bare sej.... 

Vores datter blir 3 til december og hun har kun tisset på potten 3 gange og er stadig ikke synderligt interesseret i den...

Så syns han er mega sej!!! 

Knus Mette

Anmeld

26. september 2011

elluL

Hvor er han sej. Kan godt forstå i er stolte. Hvornår vidste i ham potten for første gang?

Anmeld

26. september 2011

LinLin

L.J.L skriver:

Min store dejlige dreng på 1 år og 10 mdr kom idag med sin potte og sagde "mor tisse potte" så fik han bukserne af og tissede en fin lille tår på potten for første gang hurra hvor var mor og far bare stolte! Vi har overhovedet ikke presset ham men han har hele tiden haft adgang til potten hvis han skulle få lyst til at prøve den dyyygtiiiiig

Hvor er han dygtig

Min store drengen viste overhovedet ikke interesse for at komme af med bleen før jeg hev den af ham da han var 3½ (og så var han faktisk klar)

Anmeld

26. september 2011

MetteT

DAs mor skriver:

Hvor er han dygtig

Min store drengen viste overhovedet ikke interesse for at komme af med bleen før jeg hev den af ham da han var 3½ (og så var han faktisk klar)

Er spændt på om det blir sådan med min datter også... Hun har bare ikke interessen for det... Håber det hjælper lidt på det når hun kommer i børnehave og ser de andre børn tisse på wc'et..

Hvordan mener du med "hev" den af ham? Hva gjorde i?

Knus Mette 

Anmeld

26. september 2011

LinLin

MetteT skriver:

Er spændt på om det blir sådan med min datter også... Hun har bare ikke interessen for det... Håber det hjælper lidt på det når hun kommer i børnehave og ser de andre børn tisse på wc'et..

Hvordan mener du med "hev" den af ham? Hva gjorde i?

Knus Mette 

David var fuldstændigt ligeglad med om han havde lavet det ene eller det andet

Jamen jeg besluttede at nu ville jeg ikke vente på "tegn" mere - så jeg sagde til ham at nu var han stor nok til at gå på toilettet og så tog jeg bleen af ham - vi brugte Påskeferien på det! Han havde et stort uheld den første dag og så har han nok haft 6 uheld udover det (det er snart 1½ år siden, så kan ikke helt huske det - men det var i hvert fald ikke ret mange )

Anmeld

26. september 2011

MetteT

DAs mor skriver:

David var fuldstændigt ligeglad med om han havde lavet det ene eller det andet

Jamen jeg besluttede at nu ville jeg ikke vente på "tegn" mere - så jeg sagde til ham at nu var han stor nok til at gå på toilettet og så tog jeg bleen af ham - vi brugte Påskeferien på det! Han havde et stort uheld den første dag og så har han nok haft 6 uheld udover det (det er snart 1½ år siden, så kan ikke helt huske det - men det var i hvert fald ikke ret mange )

Okay... Det lyder sgu nemt... 

Håber bare sådan at det at komme i børnehave kan gøre et eller andet... Er simpelthen SÅ træt af de lorte bleer, fra så stor en pige...

Knus Mette

Anmeld

26. september 2011

L.J.L

MetteT skriver:

Ej hvor er han bare sej.... 

Vores datter blir 3 til december og hun har kun tisset på potten 3 gange og er stadig ikke synderligt interesseret i den...

Så syns han er mega sej!!! 

Knus Mette

Årh tusind tak men det kan også være det var en engang fornøjelse for nu ihvertfald. Vi vil ikke presse ham til noget ovehovedet men så længe han selv viser interessen får han lov at prøve, nu må vi se

Anmeld

26. september 2011

L.J.L

Lulle. skriver:

Hvor er han sej. Kan godt forstå i er stolte. Hvornår vidste i ham potten for første gang?

Tak søde vi købte potten for en mdr siden fordi han begyndte at ville sidde på toilettet for det gør hans fætter på 3 og så har potten ellers bare stået på badeværelset til fri afbenyttelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.