Odder eller Emmaljunga barnevogn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2011

Chris86

Vi har en Odder.. Grunden til det er at der er støtte under hele bunden... Og da jeg var på arbejde (butik), lagde jeg tit mærke til at "kassen" hang på de emmaljunga folk kom trillende med... Sååå det blev Odder...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

Pigent

Josesmor skriver:

Hvilken barnevogn ville i vælge?? Er der evt. nogen der har prøvet begge modeller??

Jeg siger helt klart Odder 

Jeg har ikke selv prøvet Odder eller Emmaljunga. 
Emmaljunga har et fint design, men synes bare de virker løse og så kender jeg nogle hvor de hænger med kassen.
Odder er stabil og rigtig flotte.
Jeg har prøvet at gå med andres børn i dem.

Så når jeg en dag skal have børn så bliver det Odder hvis vi har råd til det  Vil ikke købe en brugt barnevogn, da jeg vil prøve det med at købe en helt ny.  

Anmeld

26. september 2011

banditten2011

Josesmor skriver:

Hvilken barnevogn ville i vælge?? Er der evt. nogen der har prøvet begge modeller??

jeg har valgt emmaljunga af de 2 grunde de fleste jeg kender som har født har sådan en og er rigtig glade for den og den anden grund så syntes jeg simpelthen bar at odderen er grim

men det er jo min mening..

glæder mig til selv at komme ud og trille rundt med den

Anmeld

26. september 2011

hende-nanna

Ingen børn, men gået med rigtig rigtig mange forskellige barnevogne. :-D

Jeg har stemt Emmaljunga. Jeg synes klart det er en flot barnevogn, og så synes jeg den er meget lettere at gå med end en Odder-barnevogn, som efter min mening er mere tung i stellet.

Hvis jeg kigger på de to min søster har, så er forskellen:

- Emmaljungaen har en større kasse.
- Emmaljungaen kører lettere på gaden, og er nemmere at dreje.
- Odderen kan slåes lidt mere sammen i stellet.
- Odderen er bedre hvis du skal have et barn i hver ende af barnevognen. Der kan Emmaljungaen nemt tippe lidt mere :-) 

Anmeld

27. september 2011

Peps

Josesmor skriver:

Har stemt Emmaljunga, men ville i virkeligheden vælge en Brio. Deres stel er bare mere holdbar. Som dagplejer, mærker man hurtigt forskellen på de forskellige. Og jeg syntes at både Odder og Emmaljunga har tendens til at blive slap i steller

Anmeld

27. september 2011

Fru Nielsen

Jeg har stemt Odder....

Jeg har haft begge dele. Odder for 4 år siden til min ældste søn, og den havde været brugt af to andre børn (brugt i 5 år) inden jeg købte den. Og den så ud som ny, overhovedet ikke misfarvet og hang heller ikke i stellet....

Nu til Nikoline har jeg en emmalijunge og den har været brugt 4 år til to andre børn og den er skam i rigtig fin stand, men den hænger en lille bitte smule og virker ikke så go som min odder gjorde efter to andre børn.....

Anmeld

27. september 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Helt klart Odder!!!

- som i øvrigt også rent designmæssigt er meget mere enkel og elegant i looket

Anmeld

27. september 2011

Muttitil1+1

Odder, Odder, Odder! Har hørt alt for meget dårligt om Emaljunga, så det ville jeg aldrig bruge mine penge på

Har en Odder Zip og jeg ELSKER den

Anmeld

2. oktober 2011

Maja_4000

Odder

Anmeld

3. oktober 2011

chael

Josesmor skriver:

Jeg har prøvet begge.

Jeg havde en sprit ny emmaljunga til min datter, som lillebror også lå i. Og da vi så tænkte den skulle i brug til nummer 3, ja så var den sgu udtjent.

Den hænger og er total slap i koderne. Den kan ikke holde tiæ mere end max 2 børn. Og den kan ikke rettes.

Når først den hænger, så er det sket, for det er slid.

Så nu har vi invisteret i en lækker ny Odder, som har et helt understøttende stel, så den ikke kommer til at hænge.

Dem jeg kender der har haft Odder, har kunnet bruge den til 3 børn + og de ser stadig pæn og velholdt ud.

Den fungere bare og ser og bliver ikke slidt på samme måde.

Jovist emmaljunga er klart foran på det moderne udseende og lækkert design, men holbarheden, den er ikke noget at råbe hurra for.

Måske de har gjort det med vilje, så folk går ud og køber en ny??

Men jeg hælder mest til Odder vognen

*Camilla 40+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.