Odder eller Emmaljunga barnevogn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken ville i vælge??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.379 visninger
21 svar
0 synes godt om
26. september 2011

Josesmor

Hvilken barnevogn ville i vælge?? Er der evt. nogen der har prøvet begge modeller??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

Malonde1985

Jeg har haft en Odder til min store pige og en emmaljunga til min lille dreng. Kan faktisk ikke sige hvilken der har været bedst, for har har været rigtig glad for begge. Grunden til at lillebror ikke overtog odderen var fordi jeg gerne ville prøve noget andet - nyt barn ny vogn (emmaljungaen dog købt brugt for de penge vi fik for odderen :-)Men synes begge er dejlige vogne på hver deres måde :-))

Anmeld

26. september 2011

2babygirls

Josesmor skriver:

Hvilken barnevogn ville i vælge?? Er der evt. nogen der har prøvet begge modeller??

Har en Odder Victory, og er SÅ glad for den.
Den er et år gammel nu, og ser som ny!!!

Anmeld

26. september 2011

lucas<3

Har en odderzip den er jeg glad for.. Prøvede en emma nede i butikken den kunne jeg ikk li.

Anmeld

26. september 2011

Josesmor

Tina&Martin skriver:

Har en Odder Victory, og er SÅ glad for den.
Den er et år gammel nu, og ser som ny!!!

Tak for svar  Vi har også odder..., bare zip Og er faktisk tilfreds med den, men der er bare noget der hele tiden får mig til at tænke om vi mon skulle have købt emmeljunga i stedet for. De er så dejligt nemme lige at klikke kassen på stellet, hvor odderen er mere besværlig. Vores odder hænger også i kalechen, og den er blevet ordnet 2 gang, men gør det igen... Jeg snakkede med en fra babysam om det og hun mente jeg ville fortryde, da de åbenbart bøvler meget med Emmaljunga... Hmmm

Anmeld

26. september 2011

Josesmor

Malonde1985 skriver:

Jeg har haft en Odder til min store pige og en emmaljunga til min lille dreng. Kan faktisk ikke sige hvilken der har været bedst, for har har været rigtig glad for begge. Grunden til at lillebror ikke overtog odderen var fordi jeg gerne ville prøve noget andet - nyt barn ny vogn (emmaljungaen dog købt brugt for de penge vi fik for odderen :-)Men synes begge er dejlige vogne på hver deres måde :-))

Tak for svar  Vi har også odder..., zip Og er faktisk tilfreds med den, men der er bare noget der hele tiden får mig til at tænke om vi mon skulle have købt emmeljunga i stedet for. De er så dejligt nemme lige at klikke kassen på stellet, hvor odderen er mere besværlig. Vores odder hænger også i kalechen, og den er blevet ordnet 2 gang, men gør det igen... Jeg snakkede med en fra babysam om det og hun mente jeg ville fortryde, da de åbenbart bøvler meget med Emmaljunga... Hmmm

Anmeld

26. september 2011

2babygirls

Josesmor skriver:

Tak for svar  Vi har også odder..., bare zip Og er faktisk tilfreds med den, men der er bare noget der hele tiden får mig til at tænke om vi mon skulle have købt emmeljunga i stedet for. De er så dejligt nemme lige at klikke kassen på stellet, hvor odderen er mere besværlig. Vores odder hænger også i kalechen, og den er blevet ordnet 2 gang, men gør det igen... Jeg snakkede med en fra babysam om det og hun mente jeg ville fortryde, da de åbenbart bøvler meget med Emmaljunga... Hmmm

Nu ved jeg ikke hvilket stel du har, men jeg synes det er ret nemt på vores X-stream stel.
Har også set mange emmaljungaer som hænger i stellet, derfra blev den slet ikke overvejet.

Anmeld

26. september 2011

Madam Blå

Josesmor skriver:

Jeg har købt en brugt Emmaljunga Big Star Supreme, med UniQ stel. Den er brugt i halvandet år, og hænger slet ikke. Der er faktisk ikke en finger at sætte på den - udover at man kan se på hjulene, at den har kørt før. Så den glæder jeg mig til at tage i brug

Synes Odder er en rigtig flot vogn, men kan bedre lide klik-systemet på Emmaljunga. Synes den er nemmere at slå sammen. Men ellers to rigtig gode vogne, som i bund og grund er lige gode

Anmeld

26. september 2011

MorEllen

Vi har både Emmaljunga barnevogn og klapvogn. Jeg synes begge vognene er helt fantastisk og kunne ikke tænkt mig noen annen vogn. Dessuden synes jeg Emmaljungavognene ser 100 gange bedre ud end Odder

Anmeld

26. september 2011

sne190810

Odder til enhver tid!

Jeg har lånt min venindes Oddervogn, som hun brugte for 5årsiden til hendes datter. Så den er brugt til 1 barn før, og min datter er nu nr. 2bruger af kareten.

Den ser stadig ud som ny, og det eneste som nogensinde er blevet skiftet er hjulene. Og det er endda kun de to af dem ud af fire. Dem skiftede jeg her for 2måneder siden, de var simpelthen blevet slidt ned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.