Stivkrampe 5 mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvordan reagerede din 5 mdrs på vaccinen? (Multiple choice)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.468 visninger
18 svar
0 synes godt om
26. september 2011

Muhmi

Silas har fået sin vaccination i dag som han da lige klarede med bravour... Et lille bitte klynk ved det første stik, og et enkelt vræl efter stivkrampen var givet, så var alt godt igen...

Men NU er han bare SÅ ked af det.... Ævbæv... Og jeg kan ikke rigtig gøre noget for at lindre, synes jeg...

Så hvordan reagerede din/dine babyer på det?

Har du nogle gode råd til hvad jeg kan gøre, udover at trøste?

For de interesserede:

Forresten, var Silas 70cm lang og vejer 9,5 kilo

Total kæmpebaby!! Man skulle ikke tro at han var 51 cm, ved fødsel og vejede 3224gr hehehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

B&J

Daniel fik feber og blev lidt pivet, men det eneste vi gjorde var som læge anbefaldet hvis han ikk kunne finde ro til natten måtte han få ½ til en helt panodil stik pille og det gav vores ro og han sov igennem næste dag var det hele væk

håber også det hele er væk imorgen

Anmeld

26. september 2011

Muhmi

Daniel fik feber og blev lidt pivet, men det eneste vi gjorde var som læge anbefaldet hvis han ikk kunne finde ro til natten måtte han få ½ til en helt panodil stik pille og det gav vores ro og han sov igennem næste dag var det hele væk

håber også det hele er væk imorgen

Okay, vi turde nemlig ikke købe panodil junior igår fordi der står på pakken at man skal snakke med læge... Ja ham kunne jeg så have spurgt om det i dag, men det glemte jeg... Hehe

Jaah, jeg håber også det går hurtigt over.... Moren har det jo ikke særlig fedt fordi hun stadig er syg

Anmeld

26. september 2011

B&J

Muhmi skriver:

Okay, vi turde nemlig ikke købe panodil junior igår fordi der står på pakken at man skal snakke læge... Ja ham kunne jeg så have spurgt om det i dag, men det glemte jeg... Hehe

Jaah, jeg håber også det går hurtigt over.... Moren har det jo ikke særlig fedt fordi hun stadig er syg

åhhh kæmpe krammer til dig og håber sygdommen snart forsvinder..

jamen vores læge sagde inden vi gik at hvis der blev noget så giv panodil junior og vi gav kun en halv og den virkede tip top

Anmeld

26. september 2011

Muhmi

B&J skriver:

jamen vores læge sagde inden vi gik at hvis der blev noget så giv panodil junior og vi gav kun en halv og den virkede tip top

Det er heldigvis bedre... Men jeg er bestemt ikke oplagt til at have en pyldrebaby lige nu.... (Føler mig lidt som en ævbævmor)

Men heldigvis er Anders lige kommet ind ad døren og Silas er heldigvis også faldet i søvn... Så nu sætter vi en film på og så tager Anders over resten af dagen.... Jeg elsker min mand!

Anmeld

26. september 2011

Muhmi

B&J skriver:

Tror vi venter og ser med panodilen til når han vågner... Hvis han stadig er pyldret og sådan, så må vi købe og så give halv dosis.. Der står også at man gerne må give dem når de vejer ti kilo og Silas vejer jo 9,5....

Anmeld

26. september 2011

Albert/Alberthe1

Vil hænge på mors arm hele tiden og er pylret og feberen er lige startet... Alberthe fik sin idag nemlig!!

Anmeld

26. september 2011

Muhmi

Albert/Alberthe1 skriver:

Vil hænge på mors arm hele tiden og er pylret og feberen er lige startet... Alberthe fik sin idag nemlig!!

Ååårh...  Så må vi nusse og trøste vores små skattebasser sammen...  

Anmeld

26. september 2011

Albert/Alberthe1

Muhmi skriver:

Ååårh...  Så må vi nusse og trøste vores små skattebasser sammen...  

Ja, det må vi... Men er nu også lidt hyggelig at nusse og putte! Bare ærgeligt at de har feber, det kan jeg ikke lide!!

Anmeld

26. september 2011

B&J

Muhmi skriver:

Tror vi venter og ser med panodilen til når han vågner... Hvis han stadig er pyldret og sådan, så må vi købe og så give halv dosis.. Der står også at man gerne må give dem når de vejer ti kilo og Silas vejer jo 9,5....

det lyder som en rigtig god ide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.