1 års fødselsdags fest hvornår???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2011

norenberg

foto på lærred skriver:

Hvis det ikke kunne blive til noget på selve dagen så tænkte jeg, om I måske ikke kunne inviterer til noget brunch noget nytårsaften. De fleste mennekser skal jo ikke noget før til aftensmadstid og så kunne de jo komme omkring kl 11 eller 12 og enten få noget bruch eller nogle boller og cacao.

Desuden lyder det da utrolig kedeligt at din mands familie ikke er interesseret i at fejre deres barnebarn/nevø osv pga juletamtam. Det er jo ikke kun i år men vil jo være et evig tilbagevendende "problem" og endnu er han for lille til at forstå det, men når han bliver ældre så tror jeg da at han vil blive skuffet.

Personligt ville jeg nok lave min egen fødselsdags tradition på selve dagen og så inviterer venner og resten af familien så kan man jo kun håbe at din mands familie med tiden vil se anderledes på det.

Håber I får en rigtig god dag hvad end i finder ud af

Camilla

www.foto-paa-laerre.dk

collager, fødselsdags- og dåbsinvitationer

jeg tror også vi skal have en fast tration, for har virkelig ikke lyst til at stå i det dilemme hver eneste jul...og så må de jo komme eller ej...syntes bare det er synd for knægten, når han bliver så gammel, at han selv bliver bevidst om det...men desværre er de ret egoistiske og det er altid et problem at vi bor 2½ time væk hver gang der er noget...tror fordelingen at besøg på den side er 2/20 for der er så langt for dem at køre...men det syntes de åbenbart ikke der er for os...med 3 små børn...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

norenberg

ESV skriver:

Det er MEGET egoistisk af dem, jeg ville også gøre hvad jeg kunne for at have en sidste jul med mine bedste forældre så selvfølgelig skal i hjem til din farmor. Det vil betyde alverden når hun er væk at i har billeder af hendes sidste jul og billeder af hende med sit oldebarn.(tro mig, jeg mistede både min mormor og morfar i januar og er simpelhen så ulykkelig over de var for dårlige til at deltage juleaften sidste år)

Kan du ikke holde det den 27 på dagen til noget eftermiddags tam tam eks fra 15-17 så du ikke også står og skal sørge for aftensmad..

tror det enten bliver fredag den 30. dec eller så må jeg bare holde fast på at hans fødselsdag bliver holdt, den dag han har det....og så må de komme eller ej....og så bliver vi hjemme fra 2 juledag, der nede for at gøre klar til hans fødselsdag...

Anmeld

26. september 2011

kirsti

norenberg skriver:

ja det syntes jeg også, vi havde snakket om at droppe 1 jule dag hos min fars familie....men det kunne jeg bare ikke i år...da det er min farmor der holder det, og det bliver hendes sidste jul pga lungekræft...så egentlig syntes jeg også det er egoistisk af min mands familie når nu situationen ser sådan ud med min farmor...

jeg havde holdt d. 2. juledag og så kunne de lade være at dukke op hvis de mente at det var rimeligt

Anmeld

26. september 2011

Hvem?

norenberg skriver:

ok den havde jeg ikke lige bidt mærke i...det kunne jo også være en super løsning for os....alle burde også kunne nå frem hvis vi først invitere til kl 19....

Det nemli det, vi havde også overvejet juledagene, men der er familien bare så optaget, så det ville være træls at inviterer også kommer der kun 3, så det blir sådan vi gør det her, mht. Fredag aften

Anmeld

26. september 2011

Guldet

Min datter har fødselsdag d. 28 dec. det passer lige at det ikke er inde i juledagene.. så her kan alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.