norenberg skriver:
her hjemme har vi Oliver som har 1 års fødselsdag 3 juledag/27 dec....hvornår ville i fejre ham hvis det var jer??? vi har begge gamle jule trationer første og anden juledag....så det er ude lukket...og rykker vi det frem til weekenden er der jo nytårs aften...og de sidste dage mellem jul og nytår er jo arbejdsdage...og mandens familie bor 2½ time fra os...hvad syntes i vi skal gøre??
har lige læst hvad du har skrivet længere nede også, for ellers havde jeg også undret mig over, hvorfor i ikke værd satte jeres barns fødselsdage højere..
når men jeg vil bare sig ærgeligt at din mands familie er sådan, inten havde jeg inviteret til den 27 december allerede nu, så folk viste i holdte den der, og så se om hans familie ville komme i hvertfald hans forældre tænker jeg, og hvis ik i vil tage chancen, jamen så havde jeg holdt weekenden før juleaften..
her har vi selv en dreng som har fødselsdag den 19 december, men da folk er på arbejdet i hverdagene, og han vil være for træt kl 19:30 har vi valgt at vi holder det 17 for familie og venner og så hygger vi med ham og laver det mad han vil ha den 19 
Anmeld