Trip Trap stol i grøn - farve slidt af på hjørner? Er det normalt? :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2011

Baby2010/2013

K&S skriver:

Anton har en Trip Trap højstol i grøn (den nye model).

Den har været brugt i lidt over et halvt år, men på alle hjørner er farvet "slidt" væk - andre der også har oplevet det? Jeg synes jo det er MEGET tidligt, når det er SÅ dyr en stol  

Vores stol gør det helt samme, den ene kant er skallet helt af. Har også en i grøn, den nye model! Jeg er også i vildrede!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

K&S

Vores stol gør det helt samme, den ene kant er skallet helt af. Har også en i grøn, den nye model! Jeg er også i vildrede!

Hvor længe har I brugt den?

Jeg tager i Ønskebørn i løbet af ugen og reklamerer den - vi har tidligere reklameret fodpladen, fordi lakken forsvandt og farven smittede af på Antons strømper

Og sjovt det lige er den grønne, I også har

Anmeld

25. september 2011

Laulund87

Vores trip trap er to år gammel snart, og vi har ingen problemer.. Den er sort.

Anmeld

25. september 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Sådan ser vores den sorte også ud... Troede det var normalt. Men omvendt kan jeg godt de det er ret hurtigt det er kommet. Vores er brugt i knap et år.

Anmeld

26. september 2011

Baby2010/2013

K&S skriver:

Hvor længe har I brugt den?

Jeg tager i Ønskebørn i løbet af ugen og reklamerer den - vi har tidligere reklameret fodpladen, fordi lakken forsvandt og farven smittede af på Antons strømper

Og sjovt det lige er den grønne, I også har

Vi har haft den siden Emil var ca.5 mdr., så den er kun 4 mdr. gammel! Det er simpelthen for dårligt. Vi har så købt vores gennem et danskejet firma, som ligger i tyskland. Men tror da lige jeg vil henvende mig, for det holder ikke når man betaler så mange penge for en stol!

Anmeld

26. september 2011

K&S

Luuna13 skriver:

Vi har en hvid (ny model). Den er stadig ligeså fin som ny selvom den er brugt til vores datter i 10 måneder nu )..

Tror desværre I har fået en mandagsmodel..

En af mine veninder har 2 grønne til hendes drenge.
En som er 4 år gammel og en helt ny. Har aldrig hørt hende have problemer med hendes og synes umiddelbart ikke de ser slidte ud.

Tusind tak for svar! Jeg har også besluttet mig for at reklamere den

Anmeld

26. september 2011

K&S

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Sådan ser vores den sorte også ud... Troede det var normalt. Men omvendt kan jeg godt de det er ret hurtigt det er kommet. Vores er brugt i knap et år.

Hos os startede det på benene og jeg tænkte, at Anton nok havde kørt ind i den med gåvognen, men når det også er på ryglænet nu, såååå er det lidt usandsynligt

Jeg tager forbi Ønskebørn i løbet af denne uge og reklamerer den

Anmeld

26. september 2011

K&S

Laulund87 skriver:

Vores trip trap er to år gammel snart, og vi har ingen problemer.. Den er sort.

Det er meget mærkeligt, måske vi bare har fået en mandagsmodel

Anmeld

1. oktober 2011

Anne85

Vi har to hvide stole der er brugt i henholdsvis 1 og 4 år - de er så grimme - den ældste er helt slidt af i farven der hvor min søns fødder er og begge er helt slidt samme sted som du beskriver.

Anmeld

1. oktober 2011

K&S

Anne85 skriver:

Vi har to hvide stole der er brugt i henholdsvis 1 og 4 år - de er så grimme - den ældste er helt slidt af i farven der hvor min søns fødder er og begge er helt slidt samme sted som du beskriver.

Antons smittede også af på hans sokker og man kan tydeligt se, hvor han kører sine fødder frem og tilbage - vi klagede og fik en ny plade uden nogen problemer...! Butikken havde ingen udgift, da Trip Trap sendte en ny uden beregning, det eneste de skulle bruge var serienummeret, så de kunne spore den tilbage til fabrikken.

Jeg har ikke haft tid i denne uge til at køre forbi med stolen og klage over de andre ting, men det gør jeg en gang i næste uge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.