Trip Trap stol i grøn - farve slidt af på hjørner? Er det normalt? :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.908 visninger
20 svar
0 synes godt om
25. september 2011

K&S

Anton har en Trip Trap højstol i grøn (den nye model).

Den har været brugt i lidt over et halvt år, men på alle hjørner er farvet "slidt" væk - andre der også har oplevet det? Jeg synes jo det er MEGET tidligt, når det er SÅ dyr en stol  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

dorthemus

Hvordan er det dog sket? Jeg har ikke selv oplevet det.

Anmeld

25. september 2011

K&S

dorthemus skriver:

Hvordan er det dog sket? Jeg har ikke selv oplevet det.

Aner det ikke, men det er også på de stænger, der går opad? Dem man tager fat i, når man skubber stolen ind? Giver det mening?

Vi har tidligere klaget over pladen, hvor han har hans fødder, fordi farven smittede af på hans sokker og man kunne se, hvor hans fødder havde været, fordi lakken forsvandt - der fik vi bare en ny plade, så tænker om vi "bare" har fået en mandagsmodel

Anmeld

25. september 2011

ano14316

K&S skriver:

Aner det ikke, men det er også på de stænger, der går opad? Dem man tager fat i, når man skubber stolen ind? Giver det mening?

Vi har tidligere klaget over pladen, hvor han har hans fødder, fordi farven smittede af på hans sokker og man kunne se, hvor hans fødder havde været, fordi lakken forsvandt - der fik vi bare en ny plade, så tænker om vi "bare" har fået en mandagsmodel

jeg ville da helt klart klage over det.. lyder som om der er en fejl i lakken.. 

Anmeld

25. september 2011

dorthemus

K&S skriver:

Det virker da helt skørt med så dyr en stol ØV!

Anmeld

25. september 2011

Solstrålen

Vores er osse slidt der på hjørnerne, som du beskriver .. men vi købte den i 2007, så den er jo efterhånden gammel.

Tror osse I har fået en mandagsmodel ..

Anmeld

25. september 2011

K&S

ano14316 skriver:

jeg ville da helt klart klage over det.. lyder som om der er en fejl i lakken.. 

Det gør jeg også, for jeg synes godt nok ikke det er længe, den har holdt farven

Anmeld

25. september 2011

K&S

dorthemus skriver:

Det virker da helt skørt med så dyr en stol ØV!

Ja helt vildt - jeg tager i Ønskebørn og reklamerer den i løbet af ugen - så må vi se hvad Trip Trap siger

Anmeld

25. september 2011

K&S

Solstrålen skriver:

Vores er osse slidt der på hjørnerne, som du beskriver .. men vi købte den i 2007, så den er jo efterhånden gammel.

Tror osse I har fået en mandagsmodel ..

Jeg kunne også sagtens forstå det, hvis den havde været brugt i mange år, men ca. ½ år er godt nok hurtigt

Anmeld

25. september 2011

Luuna13

Vi har en hvid (ny model). Den er stadig ligeså fin som ny selvom den er brugt til vores datter i 10 måneder nu )..

Tror desværre I har fået en mandagsmodel..

En af mine veninder har 2 grønne til hendes drenge.
En som er 4 år gammel og en helt ny. Har aldrig hørt hende have problemer med hendes og synes umiddelbart ikke de ser slidte ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.