Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MaybeBaby skriver: Vi er også på ammebrikken, men det er fordi han hele tiden har tungen i ganen og lyder som JM sagde som en hel musiker! så nu skal vi så småt vænne ham fra den. Men om natten, og når mor er træt, så er den i hele tiden. Men han tager jo vildt på, så der er i hvert fald ingen problemer med at han ikke stimulerer ordenligt. Jeg kunne snildt bruge ammebrikken alle 6 mdr, men tror ikke SP går med til det synes bare det kunne være rart, at have normale brystvorter efter amningsperioden
Vi er også på ammebrikken, men det er fordi han hele tiden har tungen i ganen og lyder som JM sagde som en hel musiker! så nu skal vi så småt vænne ham fra den. Men om natten, og når mor er træt, så er den i hele tiden. Men han tager jo vildt på, så der er i hvert fald ingen problemer med at han ikke stimulerer ordenligt. Jeg kunne snildt bruge ammebrikken alle 6 mdr, men tror ikke SP går med til det synes bare det kunne være rart, at have normale brystvorter efter amningsperioden
Det er os så nemt med de amme brikker!! Så jeg forstår godt du vil forsætte...
William blev bare meget irriteret på brikken og havde ikke nok tålmodighed.. Mælken skal helst selv løbe ind i munden på ham!!
Dejligt Tristan tager så godt på!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
***S*** skriver: Tak! Skøn prinsesse du har!
Tak! Skøn prinsesse du har!
Tak
***S*** skriver: Tusind tak! Smuk lille pige, du har!
Tusind tak!
Smuk lille pige, du har!
Mange tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128