William 1 måned + billeder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2011

***S***

Jakob'sMor skriver:

Hvor ser han dog sød ud. Kan især godt lide det sidste billed

Tusind tak! Ja det er et skønt billede af ham!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

MaybeBaby

***S*** skriver:

Ja det går mega hurtig!! Elsker os selv det billede af ham!

Jeg var så uheldig at han lå forkert ved mit venstre bryst, så der gik hul på brystvorten... AVAVAV!!! Men begyndte at bruge suttebrik og det hjalp så jeg kunne holde amningen ud! Stoppede med brikken i tirsdags! så nu håber jeg det kører!

Jeg har købt mig uldindlæg og de er guld værd!!  

Går det godt med dig og amning?

Vi er også på ammebrikken, men det er fordi han hele tiden har tungen i ganen og lyder som JM sagde som en hel musiker! så nu skal vi så småt vænne ham fra den. Men om natten, og når mor er træt, så er den i hele tiden. Men han tager jo vildt på, så der er i hvert fald ingen problemer med at han ikke stimulerer ordenligt. Jeg kunne snildt bruge ammebrikken alle 6 mdr, men tror ikke SP går med til det synes bare det kunne være rart, at have normale brystvorter efter amningsperioden

Anmeld

29. september 2011

Clisolka

Hvor er han dejlig 

Anmeld

29. september 2011

Mom2012

***S*** skriver:

Så rundede vi den 1 måned og hold op hvor går tiden bare hurtig, kan jo slet ikke følge med!!

Det går rigtig godt med med William, han tager rigtig godt på, han vejede 3190g ved fødslen og vi havde sidst besøg af sundhedplejersken onsdag i sidste uge og der vejede han 3650g (3 uger gammel)  Så han tager rigtig godt på, hvilket sundhedsplejersken var godt tilfreds med da jeg desværre har bryst betændelse  og han havde gulsot!! Men hans gulsot er nu heldigvis væk nu.

Sundhedsplejersken kommer igen på onsdag, så er spændt på hvor meget han nu vejer, da vi selv synes han er ved at være en stor basse!!

Vi havde lidt problemer med at få ham til at sove om dagen i starten.. Så man var ved at rive håret af sig selv.. ville kun sove hvis han lå i vores arme... Meen nu er vi så småt ved at finde en rytme, han sover 3-4 timer i træk om natten, ammer ham 1 gang i løbet af natten og på gode dage sover han 2-3 timer i træk formiddag og eftermiddag.

Meget glad og tilfreds dreng!  Bliver kun meget sur, når hans mor ikke lige fatter han er sulten!!

Sutten er vi igang med at lærer at bruge (da han bruger mit bryst som sut) men han har fundet ud af den ikke levere mad, så sutten er ikke så populær....

Her er lige et par billeder af William.

Stine & William.

Nurhh hvor ser han dejlig ud!  Skønne billeder! 

Anmeld

29. september 2011

babymus77

Skøøøøøøn lille dreng;-)) Hvor er han da bare sød;-)) tillykke med ham;-) knuser

Anmeld

29. september 2011

Fenja09

Hvor ser han bare kær ud!  Dejlige billeder og tak for kigget!

/Fenja

Anmeld

29. september 2011

***S***

Babymor2010 skriver:

Hvor er han dejlig 

Tak! Skøn prinsesse du har!

Anmeld

29. september 2011

***S***

Ann87 skriver:

Nurhh hvor ser han dejlig ud!  Skønne billeder! 

Tak, han er os rigtig dejlig!!

Anmeld

29. september 2011

***S***

babymus77 skriver:

Skøøøøøøn lille dreng;-)) Hvor er han da bare sød;-)) tillykke med ham;-) knuser

Mange tak!! Hvor er du sød!

Anmeld

29. september 2011

***S***

Fenja09 skriver:

Hvor ser han bare kær ud!  Dejlige billeder og tak for kigget!

/Fenja

Tusind tak!

Smuk lille pige, du har!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.