min mand lyver meget hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2011

Mor til Ella

Zafir skriver:

I laver grænser der er til at overholde for jer begge. Det er eneste vej udenom løgn. Det gælder ægtefæller, kærester, veninder og teenagere børn...

Det er det eneste råd Hej kan give. Han føler ikke du vil acceptere sandheden og derfor lyver han...

Ville du fra starten have synes det var dejligt for ham hvis han havde sagt, Hej skat, jeg ved ikke hvornår jeg kommer hjem, jeg napper en bytur med drengene...?

Det er faktisk også min tanke

Hvorfor skal han have lov til at komme senere hjem???

Tror enlig han lyver fordi han ved at du bliver sur over han ikke kommer hjem som han først havde sagt, men vi har vel alle prøvet at tage afsted og ikke være i gear men når man så kommer afsted er et super fedt, så siger man da ikke "nej har lovet kæresten af være hjemme kl 12"

Synes dog det er fair nok hvis du har det bedst med at han sover hjemme, det har jeg også 

Men synes ikke rigtig han har gjort noget forkert i den situation

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

Anonym trådstarter

Zafir skriver:

I laver grænser der er til at overholde for jer begge. Det er eneste vej udenom løgn. Det gælder ægtefæller, kærester, veninder og teenagere børn...

Det er det eneste råd Hej kan give. Han føler ikke du vil acceptere sandheden og derfor lyver han...

Ville du fra starten have synes det var dejligt for ham hvis han havde sagt, Hej skat, jeg ved ikke hvornår jeg kommer hjem, jeg napper en bytur med drengene...?

Jeg sagde til ham at jeg bliver glad hvis han siger skat vi tager i byen eller skat vi overnatter og drikker end at han lyver men inderst inde vil han gerne .

Nu er jeg bange for at gør flere ting i skjul efter det med igår.

Han plejer også tit at tage til sin hjemby og besøgevenner og overnatte men nu stoler jeg ikke engang på det også . Skal jeg ringe en enkelt gang til ham og hører hvor han er eller skal man vise tillad

Anmeld

25. september 2011

Anonym trådstarter

katrineoerum skriver:

Tror du ikke bare han havde en hyggelig aften hvor han ikke lige viste hvad der skulle ske men at han gerne vil med. Mænd er jo ikke lige frem dem der tænker længes ude i frem tiden og nogen gange tror jeg bare de følger med strømme hvor de er sjovt. Hvis det ikke havde noget med en anden kvinde af gør og han bare vil i byen med vennerne så synes jeg nu bare du skal sige nå ja....

Min mand han tager der også oftre med drengene ud og spise og siger ahn komme tidligt hjem men ved nu af erfaring af det gør han ikke fordi de altid ender på en aller ande bodega og så bliver klokkem mange og det er helt okay for mig. Alle skal have lov til at skeje ud en gang i mellem.

Ja måske overdrev jeg . Det bar fordi hans far har været hans mor utro mange gange og det skræmmer mig.

Og især når han så skal kører 4 andre piger med hjem.

Anmeld

25. september 2011

modesty

Det er meget normalt at mænd stikker små hvide løgne når de er bange for at kæresten bliver sur over sandheden. Det lyder på mig som om at han var bange for at du ville blive sur/ked hvis han pludselig ringede sent og sagde, "hey, jeg tager sgu lige i byen". Og derfor den hvide løgn. Det er ikke en undskyldning - han bør være mand nok til at sige sandheden og så tage den efterfølgende konflikt. Men tit bliver det også en ond cirkel. Du bliver mere og mere usikker og begrænsende i forhold til ham fordi han har løjet (måske ikke bevidst, men sikkert ubevidst) og han føler at hans frihed bliver taget fra ham - og derfor lyver han endnu mere fordi du er endnu mere usikker og han bliver endnu mere bange for din reaktion o.s.v...

Jeg kan godt forstå at du er irriteret over at han lyver. Det er vatpikket. Men jeg synes ikke at du skal være bekymret. Hans løgne lyder harmløse, og ikke som om det drejer sig om utroskab eller lignende. Når du nævner at hans far var hans mor utro og at han skal køre 4 piger hjem, lyder det på mig som om du er unødigt bekymret over ingenting. Og det er netop sådan noget der kan få en mand til at lyve. Han gider ikke et drama over noget som han ved er ingenting. Prøv at give ham lidt frihed.

Anmeld

25. september 2011

katrineoerum

Anonym skriver:

Ja måske overdrev jeg . Det bar fordi hans far har været hans mor utro mange gange og det skræmmer mig.

Og især når han så skal kører 4 andre piger med hjem.

Ja det kan jeg godt forstår men jeg tror virkelig det er vigtigt at du gør op med dig selv omkring at være bange for utro skab. Det er jo aldrig noget man kan være sikker på ikke sker men samtidig tror jeg man skal huske på at hvis ens partner er utro så har det sjældent noget med en selv af gøre.  Ja det er måske lidt svært at forstå og jeg er måske meget trolerant og min amnd lige så. Men man er jo to selvstændige individer selv om man har været sammen længe. Her hjemme går vi begge meget op i ikke at begrænse hianden på nogen måde men dyrke det vi har sammen. Det fungere virkelig godt. Jeg blev først selv rigtigt fri da jeg satte min mand helt fri og det er bare så fedt...

Anmeld

26. september 2011

Anonym trådstarter

katrineoerum skriver:

Ja det kan jeg godt forstår men jeg tror virkelig det er vigtigt at du gør op med dig selv omkring at være bange for utro skab. Det er jo aldrig noget man kan være sikker på ikke sker men samtidig tror jeg man skal huske på at hvis ens partner er utro så har det sjældent noget med en selv af gøre.  Ja det er måske lidt svært at forstå og jeg er måske meget trolerant og min amnd lige så. Men man er jo to selvstændige individer selv om man har været sammen længe. Her hjemme går vi begge meget op i ikke at begrænse hianden på nogen måde men dyrke det vi har sammen. Det fungere virkelig godt. Jeg blev først selv rigtigt fri da jeg satte min mand helt fri og det er bare så fedt...

Ja du har ret . Vi har snakket sammen og vi har fået en del frihed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.