Anonym skriver:
Han har ikke drukket . Med var nok på vej hvis jeg ikke havde ringet synes det mærkeligt så snart jeg ringer så vil han hjem men to min før det skrev han at jeg sku lade min søster sove hos mig og han overnattede på sit værelse om lidt . Årh
Når han alligevel vender om, og tager hjem, uden alt for sure miner, fordi du ringer ham op, så er det fordi han godt ved at det ikke helt holder med de småløgne. Han ville have det dårligt, hvis han først slap afsted med sin løgn, og du så senere fandt ud af det og konfronterede ham....
Det viser, for mig, at du faktisk kan have held tila t snakke med ham om det på en ordentlig måde, hvis blot du fanger ham på det rigtige ben, tid, og sted. Og Frem for alt i den helt rigtige tone, og i meget velovervejde pæne vendinger....
Altså, han har en samvittighed, i forhold til at lyve over for dig... Han ville kun gøre det, hvis han troede du ikke fandt ud af det, og i det han ikke kan skjule sin hensigt med (hvad han synes er) en lille løgn, så vil han alligevel hellere bare tage hjem.....
Hvis han var helt ligeglad med hvordan du havde det med at han løg og gjorde de ting han gør når han lyver, så ville han slukke sin telefon, og i øvrigt give dig skylden for alt, oghøjst sandsynligt slet ikke give lyd fra sig før han stod hjemme, og så i øvrigt skælde dig ud og manipulere med din skyldfølelse, hvis du konfronterede hammed det når han endelig befandt sig hjemme igen....
Det er blot min egen personlige erfaring, med en eks der simpelthen løg om hvad som helst, og i de fleste af vores år sammen, var et rigtigt kedeligt eksemplar af mit sidste eksempel...