Han er en røv! Og total uopdragen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2011

Zeus

Hold da op en barnlig opførsel, og JA han er da en røv uden lige!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2011

1012lmp

eOMG sikke da en opførsel... Jeg ville tage en ALVORLIG snak med ham hvis han var min kæreste... og fortælle ham hvordan du har det med hans opførsel og hvis ikke han ændre det MEGET snart så er du den der er skredet...

mange har klaret det alene før dig så det kan du også!

Anmeld

23. september 2011

Anonym trådstarter

Giver lige et fælles svar.

Vores søn er 2 år, og ja mine forældre er de bedste i verden, de gør SÅ meget for os, giver os ting, hjælper til hver gang vi beder dem om det osv. Men min kæreste er bare røv utaknemmelig....

Mine forældre siger ikke noget til ham når han er sådan, de vil mig/os det bedste og vil ikke skabe splid, men ja alle kan jo mærke hvordan stemningen bliver trykket fordi han sidder og opfører sig som en sur forkælet 5 årig.

Jeg holder ham ikke ud i længden, det er helt sikkert... Men lige nu bliver jeg nødt til blive i det, får stress hvis jeg skal stå midt i skilsmisse mens jeg skal skrive bachelor også-....

Åhhh hvor r det hårdt at have sådan en skod kæreste... Men ja nogle sider ved ham kan jeg godt lide, men lige det med familien fylder bare snart alt for meget, tror  helst han undgik mine forældre helt hvis han ku (bortset fra når vi mangler pasning fx!)

Hvorfor er det bare så usigelig hårdt at tage det endelige skridt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.