Ja det er min kæreste vi snakker om...
Idag havde vi besøg af mine forældre som skulle spise til aften her, manden kommer så hjem fra arbejde og siger lige surt "hej", han sætter sig derefter og glor ned i sin tlf. i 1-2 timer, uden at snakke, svare kun meget surt hvis vi spørger ham om noget, SÅ FLABET overfor mine forældre.
Nå men maden bliver færdig (han havde ikke hjulpet til med en skid, kun stået og kommanderet rundt med mig som fx. X (vores søn) har skidt, skift ham lige, "det koger over" osv osv. Vi sætter os til bords, mine forældre, søn og jeg snakker jo om alt mulig, kæresten sidder og ser eddike sur ud og siger ikke noget - vi spørger hvad der er galt osv. (men det er LANGT FRA første gang han opfører sig sådan overfor min familie!!!) så vi ved alle vi bare skal lade ham sidde og være sur for sig selv.
Mine forældre kører så hjem her for lidt siden, de får da lige et surt "farvel" fra kæresten. Jeg kogte af raseri indvendig og havde lyst til at slå, sparke og råbe af det svin af min kæreste! SÅDAN OPFØRER MAN SIG BARE IKKE OVERFOR SIN KÆRESTE FAMILIE!!! Er jeg gal på den? Synes det er SÅ flabet at han er sådan...
Jeg beherskede mig selvfølgelig fordi vores søn er vågen endnu og "Lader som ingenting" - men jeg er SÅ TRÆT af min kærestes opførsel.
Min mor havde købt nogle "træsko" til vores søn - det første min kæreste siger er "fuck hvor er de grimme" - så kan min mor så blive lidt mut over det (lader selvfølgelig som ingenting!) men synes virkelig han mangler opdragelse, sådan siger man sgu da ikke!!
Og det værste er jeg ved det meste bunder i jalouxi fordi han føler vores søn "bedre kan lide" mormor og morfar end ham... SÅ LANGT UDE og jeg HADER ham for det..
Vi har overvejet at købe hus sammen og har været i banken, men jeg tror virkelig jeg trækker i land for er SLET ikke sikker på ham, jeg elsker ham sgu ikke, jeg er kun sammen med ham pga. vores søn og jeg ikke kan få hverdagen til at fungerer med arbejde osv hvis jeg er alene om ham..
Grrr.... IDIOT!!!
Måtte bare ud med det