Han er en røv! Og total uopdragen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.824 visninger
12 svar
0 synes godt om
23. september 2011

Anonym trådstarter

Ja det er min kæreste vi snakker om...

Idag havde vi besøg af mine forældre som skulle spise til aften her, manden kommer så hjem fra arbejde og siger lige surt "hej", han sætter sig derefter og glor ned i sin tlf. i 1-2 timer, uden at snakke, svare kun meget surt hvis vi spørger ham om noget, SÅ FLABET overfor mine forældre.

Nå men maden bliver færdig (han havde ikke hjulpet til med en skid, kun stået og kommanderet rundt med mig som fx. X (vores søn) har skidt, skift ham lige, "det koger over" osv osv. Vi sætter os til bords, mine forældre, søn og jeg snakker jo om alt mulig, kæresten sidder og ser eddike sur ud og siger ikke noget - vi spørger hvad der er galt osv. (men det er LANGT FRA første gang han opfører sig sådan overfor min familie!!!) så vi ved alle vi bare skal lade ham sidde og være sur for sig selv.

Mine forældre kører så hjem her for lidt siden, de får da lige et surt "farvel" fra kæresten. Jeg kogte af raseri  indvendig og havde lyst til at slå, sparke og råbe af det svin af min kæreste! SÅDAN OPFØRER MAN SIG BARE IKKE OVERFOR SIN KÆRESTE FAMILIE!!! Er jeg gal på den? Synes det er SÅ flabet at han er sådan...

Jeg beherskede mig selvfølgelig fordi vores søn er vågen endnu og "Lader som ingenting" - men jeg er SÅ TRÆT af min kærestes opførsel.

Min mor havde købt nogle "træsko" til vores søn - det første min kæreste siger er "fuck hvor er de grimme" - så kan min mor så blive lidt mut over det (lader selvfølgelig som ingenting!) men synes virkelig han mangler opdragelse, sådan siger man sgu da ikke!!

Og det værste er jeg ved det meste bunder i jalouxi fordi han føler vores søn "bedre kan lide" mormor og morfar end ham... SÅ LANGT UDE og jeg HADER ham for det..

Vi har overvejet at købe hus sammen og har været i banken, men jeg  tror virkelig jeg trækker i land for er SLET ikke sikker på ham, jeg elsker ham sgu ikke, jeg er kun sammen med ham pga. vores søn og jeg ikke kan få hverdagen til at fungerer med arbejde osv hvis jeg er alene om ham..

Grrr.... IDIOT!!!

Måtte bare ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2011

Gittemor09

Anonym skriver:

Idag havde vi besøg af mine forældre som skulle spise til aften her, manden kommer så hjem fra arbejde og siger lige surt "hej", han sætter sig derefter og glor ned i sin tlf. i 1-2 timer, uden at snakke, svare kun meget surt hvis vi spørger ham om noget, SÅ FLABET overfor mine forældre.

Nå men maden bliver færdig (han havde ikke hjulpet til med en skid, kun stået og kommanderet rundt med mig som fx. X (vores søn) har skidt, skift ham lige, "det koger over" osv osv. Vi sætter os til bords, mine forældre, søn og jeg snakker jo om alt mulig, kæresten sidder og ser eddike sur ud og siger ikke noget - vi spørger hvad der er galt osv. (men det er LANGT FRA første gang han opfører sig sådan overfor min familie!!!) så vi ved alle vi bare skal lade ham sidde og være sur for sig selv.

Mine forældre kører så hjem her for lidt siden, de får da lige et surt "farvel" fra kæresten. Jeg kogte af raseri  indvendig og havde lyst til at slå, sparke og råbe af det svin af min kæreste! SÅDAN OPFØRER MAN SIG BARE IKKE OVERFOR SIN KÆRESTE FAMILIE!!! Er jeg gal på den? Synes det er SÅ flabet at han er sådan...

Jeg beherskede mig selvfølgelig fordi vores søn er vågen endnu og "Lader som ingenting" - men jeg er SÅ TRÆT af min kærestes opførsel.

Min mor havde købt nogle "træsko" til vores søn - det første min kæreste siger er "fuck hvor er de grimme" - så kan min mor så blive lidt mut over det (lader selvfølgelig som ingenting!) men synes virkelig han mangler opdragelse, sådan siger man sgu da ikke!!

Og det værste er jeg ved det meste bunder i jalouxi fordi han føler vores søn "bedre kan lide" mormor og morfar end ham... SÅ LANGT UDE og jeg HADER ham for det..

Vi har overvejet at købe hus sammen og har været i banken, men jeg  tror virkelig jeg trækker i land for er SLET ikke sikker på ham, jeg elsker ham sgu ikke, jeg er kun sammen med ham pga. vores søn og jeg ikke kan få hverdagen til at fungerer med arbejde osv hvis jeg er alene om ham..

Grrr.... IDIOT!!!

Måtte bare ud med det

mit eneste råd er at gøre det forbi...

du skal ikke være sammen med ham pga. jeres søn og være bundulykkelig....!! 

Anmeld

23. september 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Grrr.... IDIOT!!!

Måtte bare ud med det

Først og fremmest kæmpe high-five til dig for at du har fået sat ord på det..

Dernæst så handler det om den "nemme" del nu nemlig at få gjort noget ved dine ord... Det kan ofte være det sværeste at få sat ord på ...

Jeg håber du har nogle kanone forældre ( kunne det godt lyde til at du har) du kan tale med om det og få nogle råd..

Kæmpe kram herfra.. 

Anmeld

23. september 2011

Benjamins'mor

Ligesom en anden skrev - det eneste du kan gøre er at gå fra ham, jeg kan forstå din søn er lidt ældre, idet du skriver han kan snakke, så jeg tror inderst inde godt din søn kan forstå alt det der foregår, og det er bestemt ikke sundt for ham.

Anmeld

23. september 2011

JeNoVa

Jeg ville blive mindst ligeså skuffet og vred som dig, hvis det var min mand, der opførte sig sådan.

Måske kunne du prøve at snakke med ham om, hvad der egentlig går ham på. Han har det nok ikke særlig godt med sig selv heller, men det er altså ingen undskylning for hans opførsel.

Du kan eventuelt sætte et skjult kamera op og filme ham, næste gang dine forældre kommer på besøg. Så kan du bagefter vise ham, hvilken dårlig energi han udsender.

Hvorfor skiftede han i øvrigt ikke selv sin søns ble?

Anmeld

23. september 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Puha... Ham kan jeg godt forstå, at du er endt med at hade.

Personligt synes jeg du skal gøre det forbi med ham.

Jeg ved godt det kan være svært med arbejde osv. Jeg selv overvejer at tage en anden uddannelse, fordi jeg heller ikke som enlig kan få det til at hænge sammen uden hjælp. (Butikstider)

Men det ville være så synd for dig, at spilde de næste 10 år af dit liv sammen med en mand du afskyer og som forøvrigt spreder den absolut værste stemning.

Rigtig meget held og lykke.

Anmeld

23. september 2011

MorTilEn2013Dreng

hvis du ikke elsker ham så gå fra ham man skal ikke blive sammen for et barns skyld jeg er glad for mine forældre ikke er sammen og de stoppede det inden det gik helt i vasken og de har altid kunne snakke sammen.. 

Anmeld

23. september 2011

DitteFisk

Ej hvor er det godt nok en træls opførsel... jeg var dælme og blevet rasende, hvis dte var min kæreste!

Jeg går ud fra det er noget i har talt om fordi du siger at det langt fra er første gang.. Og hvis i har taget den der alvorlige snak, så tror du jeg skal sætte ham ned endnu engang og sige at dette er sidste gang du ønsker denne snak, og du mener det dybt alvorligt, at hans opførsel gør dig så gal og at han skal lave om på det, hvis han ønsker at i skal købe hus sammen, for ellers kan du ikke leve med ham.. Og hvis han bruger denne; 'du skal ikke lave om på mig', så sig at du ikke ønsker at ændrer ham, du ønsker at HAN ændrer sig selv, for på andre punkter går jeg ud fra du elsker ham..

Jeg synes ikke fluks du skal gå fra ham.. giv ham en chance for at finde ud af at du mener det helt grav alvorligt..

Anmeld

23. september 2011

Taniakb

for det første så hvis han behandlede mine forældre sådan, havde de nok sagt noget for længst og ik fundet sig i den behandling.

For det andet jeg havde slet ik fundet mig i det..

Der er måske en grund til at sønen er mere glad for hans bedsteforældre ? det sku han nok stille sig selv det spøgsmål..

Jeg havde nok sagt til ham at hvis han sku sidde og surmule i sin tlf så ku han gå et andet sted hen og gøre det. Eventuelt i soveværelset.

Ej jeg bliver helt arrig nu. Sådan behandler man bare ikke nogen uden nogen FORNUFTIG grund.. Og ellers kan man da være så 'fornuftig' at forlade rummet ..

Jeg havde ikke fundet mig i det ihvertfald..

Anmeld

23. september 2011

B&J

starter med af sende dig verdens største krammer

når jeres barn er kommet i seng skal du snakke med ham!!! for det der skal du godt nok ikke finde dig i og ja han er et SVIN over for dine forælder ....

og nej du skal da ikke købe hus med en der er sådan over for jer alle sammen han lyder som en lille dreng på 5 år der ikke får sin vilje...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.