Mette. skriver:
Tak for dit svar.
Det lyder til det er gået noget nemmer end jeg også forventer. Vi har 4 flyvninger på vej over, så en meget lang tur, så jeg er ret spændt på hvordan hun tager det.
Min datter har også meget krudt bagi, så vi håber også lidt på at der ikke er så fyldt, så hun kan sidde selv, jeg synes godt nok det er mange timer hun skal sidde på skødet ellers. Havde i købt en masse nyt legetøj til hende? eller bare hendes yndlings? Emilie elsker også dyr, så overvejer at få fat en en dvd afspiller med dyrefilm og nye bøger med dyr.
4 flyvninger, det var meget

Hvor skal i hen i USA?
Ved i om dem i skal flyve med har skærme i sæderne.....?
Vi overvejede nemlig også dvd afspiller, men da vi skulle flyve med Continential (Stavet?), så vidste vi der var skærme i sæderne, så der kunne hun se tegnefilm og dyreprogrammer...
Vi havde købt nye bøger og et par enkelte nye stykker legetøj. Det der hittede mest var en stor dyrebog med mange billeder, og så sådan en rund "pind" med 10 runde klodser der skulle ned på pinden... Ved ikke hvad den hedder

Men sådan en havde hun ikke før, så den syntes hun var meget interessant at sidde med....
Anmeld