Isabella i usa :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2011

Loa

Mette. skriver:

Tak for dit svar. Det lyder til det er gået noget nemmer end jeg også forventer. Vi har 4 flyvninger på vej over, så en meget lang tur, så jeg er ret spændt på hvordan hun tager det.

Min datter har også meget krudt bagi, så vi håber også lidt på at der ikke er så fyldt, så hun kan sidde selv, jeg synes godt nok det er mange timer hun skal sidde på skødet ellers. Havde i købt en masse nyt legetøj til hende? eller bare hendes yndlings? Emilie elsker også dyr, så overvejer at få fat en en dvd afspiller med dyrefilm og nye bøger med dyr.

4 flyvninger, det var meget Hvor skal i hen i USA?

Ved i om dem i skal flyve med har skærme i sæderne.....?
Vi overvejede nemlig også dvd afspiller, men da vi skulle flyve med Continential (Stavet?), så vidste vi der var skærme i sæderne, så der kunne hun se tegnefilm og dyreprogrammer...

Vi havde købt nye bøger og et par enkelte nye stykker legetøj. Det der hittede mest var en stor dyrebog med mange billeder, og så sådan en rund "pind" med 10 runde klodser der skulle ned på pinden... Ved ikke hvad den hedder Men sådan en havde hun ikke før, så den syntes hun var meget interessant at sidde med....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2011

Mette.

4 flyvninger, det var meget Hvor skal i hen i USA?

Ved i om dem i skal flyve med har skærme i sæderne.....?
Vi overvejede nemlig også dvd afspiller, men da vi skulle flyve med Continential (Stavet?), så vidste vi der var skærme i sæderne, så der kunne hun se tegnefilm og dyreprogrammer...

Vi havde købt nye bøger og et par enkelte nye stykker legetøj. Det der hittede mest var en stor dyrebog med mange billeder, og så sådan en rund "pind" med 10 runde klodser der skulle ned på pinden... Ved ikke hvad den hedder Men sådan en havde hun ikke før, så den syntes hun var meget interessant at sidde med....

Vi skal til Kansas og NY, men fordi man skal mellemlande i USA for at komme til Kansas bliver det så meget.

Vi skal fra Aarhus-København, København-Helsinki, Helsinki-NY, NY-Kansas. På vej hjem stopper vi nogle dage i NY, så der bliver turen heldigvis ikke så lang.

Tusind tak for alle dine råd, vi skal flyve ved Finn-air, de har også skærme, så dem vil vi benytte os af så.  - og ja, stabletårn er også bare et hit her, jeg regner med at pakke en taske med legetøj og bøger og krydser fingre for det går.

Anmeld

23. september 2011

Loa

Mette. skriver:

Vi skal til Kansas og NY, men fordi man skal mellemlande i USA for at komme til Kansas bliver det så meget.

Vi skal fra Aarhus-København, København-Helsinki, Helsinki-NY, NY-Kansas. På vej hjem stopper vi nogle dage i NY, så der bliver turen heldigvis ikke så lang.

Tusind tak for alle dine råd, vi skal flyve ved Finn-air, de har også skærme, så dem vil vi benytte os af så.  - og ja, stabletårn er også bare et hit her, jeg regner med at pakke en taske med legetøj og bøger og krydser fingre for det går.

Hold da op, ja det kan jeg godt se..... Heldigvis er de rimelige taknemmelige for deres forældre også....
Nåh ja, og hvis der sidder passagere bagved som syntes det er skægt at "lege" med dem også
Og på de korte ture, er det at kigge ud af vinduet altså også ret underholdende..... Det syntes Isabella i hvert fald....

Ja noget der kan aktivere og underholde i lidt længere tid, det er super....

Men håber da i får en super tur

Anmeld

23. september 2011

LISBETH:-)

Dejlige billeder og godt i havde en rigtig god tur!

Anmeld

23. september 2011

Loa

lisbeth2910 skriver:

Dejlige billeder og godt i havde en rigtig god tur!

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.