Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så er vi kommet hjem fra Florida, to uger i stegende hede.... Okay måske kun mellem 30 og 35 grader, men alt rigeligt til mig....Isabella nød det vist, i hvert fald at bade og se alle dyrene, så Disneys Animal Kingdom og Seaworld var de helt store vindere.... Nåh ja og så aften badet i badekar sammen med mor, var også ret populært.... (Om det var mor eller barn der nød det mest vides ikke....) Nåh men ellers bare liiiiige et par billeder, så i kan se lidt fra turen....
Nåh øv den har vendt næsten alle billederne forkert, håber i orker at se dem alligevel
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Eeej, hvor er de gode!!
Ser ud til at have været virkelig fedt og skide hyggeligt
sne190810 skriver: Eeej, hvor er de gode!! Ser ud til at have været virkelig fedt og skide hyggeligt
4kløver skriver: Hvor hyggeligt.. er det hunden frank. ?
Hvor hyggeligt.. er det hunden frank. ?
Loa skriver: Jaaaa det er det Han var bare så sød Og vi har jo en i forvejen herhjemme, så Isabella var jo bare helt pjattet med ham
Jaaaa det er det Han var bare så sød Og vi har jo en i forvejen herhjemme, så Isabella var jo bare helt pjattet med ham
4kløver skriver: Ej hvor godt. ham gad jeg godt at møde.. Mødte/så i kendte..
Ej hvor godt. ham gad jeg godt at møde.. Mødte/så i kendte..
Loa skriver: Han var meget velopdragen..... Nææh ikke rigtig..... Andet end figurene Så var vi forbi Miami Ink Tattoo, men kommer an på om man syntes de er kendte selvfølgelig
Han var meget velopdragen..... Nææh ikke rigtig..... Andet end figurene Så var vi forbi Miami Ink Tattoo, men kommer an på om man syntes de er kendte selvfølgelig
4kløver skriver: Jo jo da.. der vil jeg gerne ind..
Jo jo da.. der vil jeg gerne ind..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128