Er det skoldkopper?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2011

Bas

Malli skriver:

Nøjagtig som "SAXI" nævner, så er der den der virus. Min datter havde feber i nogle dage, og så pludselig kom der sådan nogle knopper (bare lidt mindre) på overarm og læg. Hos lægevagten sagde han, at hvis man kam strække huden omkring knoppen og den så forsvinder lidt så den næstet ikke ses, så er det ikke noget "bekymrende" og så er det noget der bare forsvinder af sig selv, og som er et tegn på at en infektion er ved at være ude af kroppen! 

Men god ide lige at komme til lægen i morgen, du må meget gerne skrive hvad det er, hvis du bliver klogere! 

Jeg ringede til lægevagten tidligere og da sagde de at jeg skal kontakte egen læge og det vil jeg gøre imorgen. Jeg har prøvet at strække huden og de kan næsten ikke ses. Jeg giver besked når jeg har været til lægen med hende imorgen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2011

H+S Skjolgborg.

Hej alle.

Min datter har 5 knubber på sit ben og det ligner væske samlinger og det er rødt omkring knubberne. Er det skoldkopper? Hun har haft feber for nogle dage siden. Håber nogen kan hjælpe

nej det ligner stik.

Ligner dem Tobias har meget af pt og kan være så stor som en 2 krone og ender ud i af han klør hul også blever de lidt større og rød omkring.

Henriette

Min datter have mange skoldkopper.Billede ned for i starten hvor hun have en del men ikke mange men det kom.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. september 2011

Mor Til Oktober Børn

Bas skriver:

Hej alle.

Min datter har 5 knubber på sit ben og det ligner væske samlinger og det er rødt omkring knubberne. Er det skoldkopper? Hun har haft feber for nogle dage siden. Håber nogen kan hjælpe

Kan godt ligne lidt Vandvorter  De ligner de vandvorter Mille har

Anmeld

23. september 2011

SussieThyssen

Bas skriver:

Hej alle.

Jeg synes nu det mest ligner en eller anden form for stik/bid.

Myggene er mange og lede i år, og der er også ret mange lopper, så det kan være lidt af hvert.

Kærligst
Sussie

Anmeld

27. september 2011

meem

saxi skriver:

Der er en ny for for virus ude blandt børn, som giver influenza lign symptomer og som eftervirkning giver knopper ala dem du har taget billeder af der.. De klør ikk, minder om skoldkopper, men forsvinder helt efter max en uge.. Min datter har også haft dem, hun havde ca 5 både på det ene ben og den ene arm..

Du ved ikke tilfældigvis hvad den virus hedder ? min datter er nemlig helt sat til i knopper

Anmeld

27. september 2011

saxa

meem skriver:

Du ved ikke tilfældigvis hvad den virus hedder ? min datter er nemlig helt sat til i knopper

Ikk udover at lægerne kalder det en eftervirkning af influenza - at virussen er på vej ud af kroppen, og at det viser sig ved de dersens knopper :/

Anmeld

27. september 2011

meem

saxi skriver:

Ikk udover at lægerne kalder det en eftervirkning af influenza - at virussen er på vej ud af kroppen, og at det viser sig ved de dersens knopper :/

århh okai.. ja min datter har slet ikke haft influenza.. så det er nok ikke der hendes knopper stammer fra jo...

Anmeld

27. september 2011

Pigent

Bas skriver:

Hej alle.

Jeg vil sige det er skoldkopper 

Anmeld

27. september 2011

saxa

meem skriver:

århh okai.. ja min datter har slet ikke haft influenza.. så det er nok ikke der hendes knopper stammer fra jo...

Hmm.. Min svigerindes datter har også lige haft disse skoldkop lign knopper over hele kroppen.. Uden influenzaen. Hun var ved Vagtlægen, og han sagde også til hende at der var en ny form for virus hos børn.. Så, det kan lade sig gøre uden influenzaen.. Men hvis de ikk klør og formerer sig vildt er det jo ikk skoldkopper..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.