Den perfekte player :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2011

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Jaaa, i har hørt riiiiiigtig meget piv og brokkeri fra min side af .. ( det er Ma**** der skriver mor til N)

Siden jeg startede på HF og jeg har droppet AL kontakt med R er jeg bare blevet sååååååååååååå glad, jeg har overskud jeg har det godt, jeg kan virkelig genkende mig selv !!! og det føles dejligt, at kunne være mig selv og ikke hele tiden prøve at ændre min personlighed for ham. Ja altså jeg har det bare godt !!! 

MEN !!! jeg går i en klasse hvor der er 4 drenge, og en 22 tøser.. Og liiige den her ene af dem .. ham, tænkte jeg bare med det samme ku være en god, undskyld mig... ven med fordele  alle har jo brug for det iiik .. hehe Men altså her nu er situationen så lidt en anden.. For han tænkte åbenbart det samme om mig.. Og ja vi har været sammen riigtig meget de sidste to uger og ikke kun på ''den'' måde men også sådan ligget og puttet osv .. heh det var IKKE det jeg havde tænkt mig, men sådan er det .. her kommer så problemerNE !!

Han er 28 (jeg er først 19 til nov) han er en kendt fodbold spiller og har været sammen med de flest, og så er han KENDT for at være PLAYER !! - Jeg er lige kommet ud af et forhold.. stoler ikke på mænd i det hele taget OG har et barn .. 

Meeen, jeg havde tænkt at han var den perfekte for mig lige nu, pga at han er player.. MEN han er faldet for mig ??? altså totalt!! Han skriver til mig i timerne (kan godt lide det, det er ikke sådan sukker, klister, sødt alligevel) han laver mad til mig, får mig hele tiden til at grine, vil hele tiden være sammen med mig, er sååååååååå sød og så får han mig bare til at føle mig SÅ gooodt !!  

And I must say, jeg har ALDRIG mødt en person der så godt kan lide mig for MIG !! han forstår bare min humor?? og jeg forstår hans. Vi passer virkelig sindsyg godt sammen.. har virkelig ikke følt mig så .. så .. fri før .. eej hvad sker der for mig, jeg lyder jo totalt blæst 

øøh, det blev langt 

Dejligt indlæg , og ja, nyd det!

Men husk også, at en player kun er player, hvis kvinderne netop føler sig som noget ganske særligt og IKKE fatter mistanke. De fjolser, vi kan gennemskue, - de er ikke players .

Men hvor er det fedt at læse om en, der har "genfundet" sig selv efter noget skidt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.