Den perfekte player :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

hann spiller vist også for det færørske landshold

hahahhaahahhahahhahahha, det fanme den sjoveste historie jeg har læst også underligt at man tilfældigt kom forbi

ey bay bay

what???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2011

Anonym trådstarter

Honey<3 skriver:

Vi vil se et billed af ham søde !!

hehe.. sjovt nok, er det R der har skrevet det der 

Anmeld

27. september 2011

Stjernestoev

Anonym skriver:

?

Anmeld

27. september 2011

Loa

Okay gætter på der er en anden der skriver som ano også? Og du TS siger det er din x eller hvad??

Men tilbage til topic, nyd du er glad og har det godt, som andre siger, hvem ved hvornår du får det sådan igen.... Og hvem ved, måske er det her true love

Anmeld

27. september 2011

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Okay gætter på der er en anden der skriver som ano også? Og du TS siger det er din x eller hvad??

Men tilbage til topic, nyd du er glad og har det godt, som andre siger, hvem ved hvornår du får det sådan igen.... Og hvem ved, måske er det her true love

..precis .. hehe

mhh, jaa I will 

Anmeld

27. september 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Hvorfor sidder han og snager rundt herinde søde??:/ Nyd at du har fundet en søøøøøød fyr som ikke skider på dine følelser!! Er lykkelig på dine vegne

Anmeld

29. september 2011

Anonym trådstarter

Honey<3 skriver:

Hvorfor sidder han og snager rundt herinde søde??:/ Nyd at du har fundet en søøøøøød fyr som ikke skider på dine følelser!! Er lykkelig på dine vegne

jaa, han har det måske ikke lige så fedt .. :s 

Men ja, jeg nyder det FULDT ud! han er VIRKELIG romantisk utroligt at jeg aldrig har oplevet sådan en personlighed før og at jeg så skulle det finde den i en player 

Anmeld

29. september 2011

Giraffen

Anonym skriver:

Jaaa, i har hørt riiiiiigtig meget piv og brokkeri fra min side af .. ( det er Ma**** der skriver mor til N)

Siden jeg startede på HF og jeg har droppet AL kontakt med R er jeg bare blevet sååååååååååååå glad, jeg har overskud jeg har det godt, jeg kan virkelig genkende mig selv !!! og det føles dejligt, at kunne være mig selv og ikke hele tiden prøve at ændre min personlighed for ham. Ja altså jeg har det bare godt !!! 

MEN !!! jeg går i en klasse hvor der er 4 drenge, og en 22 tøser.. Og liiige den her ene af dem .. ham, tænkte jeg bare med det samme ku være en god, undskyld mig... ven med fordele  alle har jo brug for det iiik .. hehe Men altså her nu er situationen så lidt en anden.. For han tænkte åbenbart det samme om mig.. Og ja vi har været sammen riigtig meget de sidste to uger og ikke kun på ''den'' måde men også sådan ligget og puttet osv .. heh det var IKKE det jeg havde tænkt mig, men sådan er det .. her kommer så problemerNE !!

Han er 28 (jeg er først 19 til nov) han er en kendt fodbold spiller og har været sammen med de flest, og så er han KENDT for at være PLAYER !! - Jeg er lige kommet ud af et forhold.. stoler ikke på mænd i det hele taget OG har et barn .. 

Meeen, jeg havde tænkt at han var den perfekte for mig lige nu, pga at han er player.. MEN han er faldet for mig ??? altså totalt!! Han skriver til mig i timerne (kan godt lide det, det er ikke sådan sukker, klister, sødt alligevel) han laver mad til mig, får mig hele tiden til at grine, vil hele tiden være sammen med mig, er sååååååååå sød og så får han mig bare til at føle mig SÅ gooodt !!  

And I must say, jeg har ALDRIG mødt en person der så godt kan lide mig for MIG !! han forstår bare min humor?? og jeg forstår hans. Vi passer virkelig sindsyg godt sammen.. har virkelig ikke følt mig så .. så .. fri før .. eej hvad sker der for mig, jeg lyder jo totalt blæst 

øøh, det blev langt 

Jeg har en ven 

Han var den vildeste player (i andres øjne)

Men for os der kendte ham vidste vi han bare var på jagt efter kærligheden, han var ikke sådan synderligt kræsen og prøvede en masse forskelligt af.

Dog holdte det altid kort tid fordi der var 'et eller andet galt' (fx hendes hund eller noget andet

Vi tænkte at han bare var player og kræsen og ikke ku være alene

Men men men, så fandt han en pige - vupti nu bor de sammen og har gjort det længe og han er den trofaste kærlige og fantastiske kæreste overfor hende

så nogle virker som playere og i virkeligheden jagter de bare kærligheden lidt mere eksplicit 

så tillykke med kærligheden den skal man ikke sådan kimse af 

Anmeld

29. september 2011

Darling<3

Anonym skriver:

jaa, han har det måske ikke lige så fedt .. :s 

Men ja, jeg nyder det FULDT ud! han er VIRKELIG romantisk utroligt at jeg aldrig har oplevet sådan en personlighed før og at jeg så skulle det finde den i en player 

Man finder ofte kærligheden det hvor man ikke forventer det søde Hvis han både er vild med dig og N, så synes jeg du skal tage chancen og springe ud i et forhold med ham!! Du fortjener det bedste

Anmeld

30. september 2011

Anonym trådstarter

Honey<3 skriver:

Man finder ofte kærligheden det hvor man ikke forventer det søde Hvis han både er vild med dig og N, så synes jeg du skal tage chancen og springe ud i et forhold med ham!! Du fortjener det bedste

det er rigtig nok .. han har aldrig mødt N, jeg gider ikke springe ud i det med det samme, vil have det hele på det rene først.. men han snakker som om han glæder sig til at møde hende, mange af hans venner har jo allerede børn.. plus, han har arbejedet i en børnehave  ! 

Tak søde  synes også selv jeg har fortjent noget godt, for engangs skyld .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.