Update :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2011

Karina1

Frøken J. skriver:

Krydser fingre for, at i allerede har held i sprøjten på økologisk vis

Sprøjten skulle der være held i, har vi fået afvide  Hehe

Det bliver ikke helt en øko-bebs, hvis det lykkes i denne cyklus, for vi er sådan set en behandling. Har taget pergotime og injektioner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

Karina1

B&J skriver:

jeg krydser finger for der er en lille spir til jer inde i maven

Tusind tak

Anmeld

22. september 2011

Lisbeth1985

Jeg  for, at du allerede er gravid

Anmeld

22. september 2011

Karina1

nielsen80 skriver:

for at I når at snyde dem alle sammen, og laver en øko bebs inden behandlingen.

Det håber vi også  Det bliver ikke helt en øko-bebs, hvis det lykkes i den her cyklus, for vi er sådan set en behandling. Har taget pergotime og injektioner

Anmeld

22. september 2011

Karina1

Lisbeth1985 skriver:

Jeg  for, at du allerede er gravid

Det håber vi også  Har slet ingen tegn på, at være gravid, men det er nok også lige tidligt nok

Anmeld

22. september 2011

Lisbeth1985

Karina1 skriver:

Det håber vi også  Har slet ingen tegn på, at være gravid, men det er nok også lige tidligt nok

Det er der mange, der ikke har i starten

Anmeld

22. september 2011

Karina1

Lisbeth1985 skriver:

Det er der mange, der ikke har i starten

Det er også første gang siden vi begyndte på PB, at jeg ikke har haft nogle "tegn" på at være gravid, men det er nok også fordi jeg ikke helt kan finde ud af, om jeg tror på denne behandling virker.. Så skal det nok passe jeg er gravid, når nu jeg slet ingen tegn har, den her gang Hehe.

Jeg skal skal have mens om 10-14dage (hvis det går som de sidste 2måneder) så jeg krydser fingre for den ikke kommer

Anmeld

23. september 2011

Putomanen

Karina1 skriver:

Vi håber også  Det bliver ikke helt en øko-bebs, hvis det lykkes i den her cyklus, for vi er sådan set en behandling. Har taget pergotime og injektioner

Hmm, men sædcellen har helt selv svømmet frem til ægget og boret sig ind i det, det må da være en halv øko-bebs så

Anmeld

23. september 2011

Karina1

Putomanen skriver:

Hmm, men sædcellen har helt selv svømmet frem til ægget og boret sig ind i det, det må da være en halv øko-bebs så

Ja, det må vi håbe  Men ligemeget hvordan vores kommende lille bebs bliver lavet, så vil den blive elsket og er meget ønsket

Anmeld

23. september 2011

Putomanen

Karina1 skriver:

Ja, det må vi håbe  Men ligemeget hvordan vores kommende lille bebs bliver lavet, så vil den blive elsket og er meget ønsket

Ja, når vi først sidder med vores ønske-bebs i armene, så er vi fuldstændig ligeglade med, hvordan de er kommet til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.