Update :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.070 visninger
20 svar
0 synes godt om
22. september 2011

Karina1

Hej piger

Vil lige fortælle lidt og lette mit hjerte.. Nu er vi jo startet i behandling og så var jeg til scanning i tirsdags og igen idag, hvor der var ét æg og noget som lignede enten en sammenfaldet æg eller en syste. Men det ser ud som om jeg allerede har haft ægløsning (omkring 8.dagen i cyklus) så de vil ikke insiminere i denne omgang også må vi bare krydse fingre for, at vi allerede har befrugtet ægget, da vi havde sex den dag og 2 dage efter.. Lægen rådede os til at dyrke en masse sex også håbe på vi selv kan befrugte ægget, ellers må vi igang igen i næste cyklus  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

B&J

jeg krydser finger for der er en lille spir til jer inde i maven

Anmeld

22. september 2011

nielsen80

for at I når at snyde dem alle sammen, og laver en øko bebs inden behandlingen.

Anmeld

22. september 2011

Frøken J.

Krydser fingre for, at i allerede har held i sprøjten på økologisk vis

Anmeld

22. september 2011

Nessie

Min ÆL har også "snydt" de sidste par gange, og kommet tidligt.

Håber for jer at det er lykkedes at befrugte ægget, så I ikke behøver at skulle igennem inseminering

Anmeld

22. september 2011

Putomanen

Jeg er ked af at høre, at du desværre ikke kan blive insemineret, men det er da skønt at i fik sexet på ægløsningstidspunktet  

Så vil jeg  for, at i får en lille øko-bebs

Anmeld

22. september 2011

Mor Til Oktober Børn

Karina1 skriver:

Hej piger

Vil lige fortælle lidt og lette mit hjerte.. Nu er vi jo startet i behandling og så var jeg til scanning i tirsdags og igen idag, hvor der var ét æg og noget som lignede enten en sammenfaldet æg eller en syste. Men det ser ud som om jeg allerede har haft ægløsning (omkring 8.dagen i cyklus) så de vil ikke insiminere i denne omgang også må vi bare krydse fingre for, at vi allerede har befrugtet ægget, da vi havde sex den dag og 2 dage efter.. Lægen rådede os til at dyrke en masse sex også håbe på vi selv kan befrugte ægget, ellers må vi igang igen i næste cyklus  

krydser alt for at der en lille spire i mavsen

Anmeld

22. september 2011

Karina1

MillesMor111010 skriver:

krydser alt for at der en lille spire i mavsen

Tusind tak

Anmeld

22. september 2011

Karina1

Putomanen skriver:

Jeg er ked af at høre, at du desværre ikke kan blive insemineret, men det er da skønt at i fik sexet på ægløsningstidspunktet  

Så vil jeg  for, at i får en lille øko-bebs

Vi håber også  Det bliver ikke helt en øko-bebs, hvis det lykkes i den her cyklus, for vi er sådan set en behandling. Har taget pergotime og injektioner

Anmeld

22. september 2011

Karina1

Nessie skriver:

Min ÆL har også "snydt" de sidste par gange, og kommet tidligt.

Håber for jer at det er lykkedes at befrugte ægget, så I ikke behøver at skulle igennem inseminering

Det er noget mærkeligt noget med den dumme cyklus Men lægen sagde også at det var utroligt tidligt min ÆL kom, hvis det var tegnende, fordi det allerede var på 8. dagen, det var jo ligefør jeg ikke engang var færdig med at bløde  Det skal så lige siges, jeg kun har haft en cyklus de sidste 3måneder, før det havde jeg slet ikke min mens i 9måneder..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.