Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger
Vil lige fortælle lidt og lette mit hjerte.. Nu er vi jo startet i behandling og så var jeg til scanning i tirsdags og igen idag, hvor der var ét æg og noget som lignede enten en sammenfaldet æg eller en syste. Men det ser ud som om jeg allerede har haft ægløsning (omkring 8.dagen i cyklus) så de vil ikke insiminere i denne omgang også må vi bare krydse fingre for, at vi allerede har befrugtet ægget, da vi havde sex den dag og 2 dage efter.. Lægen rådede os til at dyrke en masse sex også håbe på vi selv kan befrugte ægget, ellers må vi igang igen i næste cyklus
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg krydser finger for der er en lille spir til jer inde i maven
for at I når at snyde dem alle sammen, og laver en øko bebs inden behandlingen.
Min ÆL har også "snydt" de sidste par gange, og kommet tidligt.
Håber for jer at det er lykkedes at befrugte ægget, så I ikke behøver at skulle igennem inseminering
Jeg er ked af at høre, at du desværre ikke kan blive insemineret, men det er da skønt at i fik sexet på ægløsningstidspunktet
Så vil jeg for, at i får en lille øko-bebs
Karina1 skriver: Hej piger Vil lige fortælle lidt og lette mit hjerte.. Nu er vi jo startet i behandling og så var jeg til scanning i tirsdags og igen idag, hvor der var ét æg og noget som lignede enten en sammenfaldet æg eller en syste. Men det ser ud som om jeg allerede har haft ægløsning (omkring 8.dagen i cyklus) så de vil ikke insiminere i denne omgang også må vi bare krydse fingre for, at vi allerede har befrugtet ægget, da vi havde sex den dag og 2 dage efter.. Lægen rådede os til at dyrke en masse sex også håbe på vi selv kan befrugte ægget, ellers må vi igang igen i næste cyklus
krydser alt for at der en lille spire i mavsen
MillesMor111010 skriver: krydser alt for at der en lille spire i mavsen
Tusind tak
Putomanen skriver: Jeg er ked af at høre, at du desværre ikke kan blive insemineret, men det er da skønt at i fik sexet på ægløsningstidspunktet Så vil jeg for, at i får en lille øko-bebs
Vi håber også Det bliver ikke helt en øko-bebs, hvis det lykkes i den her cyklus, for vi er sådan set en behandling. Har taget pergotime og injektioner
Nessie skriver: Min ÆL har også "snydt" de sidste par gange, og kommet tidligt. Håber for jer at det er lykkedes at befrugte ægget, så I ikke behøver at skulle igennem inseminering
Det er noget mærkeligt noget med den dumme cyklus Men lægen sagde også at det var utroligt tidligt min ÆL kom, hvis det var tegnende, fordi det allerede var på 8. dagen, det var jo ligefør jeg ikke engang var færdig med at bløde Det skal så lige siges, jeg kun har haft en cyklus de sidste 3måneder, før det havde jeg slet ikke min mens i 9måneder..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128