Flour i tandpasta

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2009

Tina2

Var til tandlægen med vores søn her i efteråret og de sagde vi helt klart skulle bruge Zendium, da det faktisk var det eneste mærke indenfor tandpasta der ikke var noget "skidt" i....
Fx er der en form for toiletrens i Colgate Total

Fik en liste over de mærker som var ok at bruge, og det eneste mærke som KUN befandt sig i den gode side var Zendium....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2009

sundquist

Min sundhedsplejerske sagde ved sit sidste besøg for ca et halvt år side, at man idag anbefale alm tandpasta, altså ikke børnetandpasta pga der tit er alt muligt i for at få det til at smage som slik, så her har vi altid brugt colgate..

Anmeld

25. januar 2009

bette

jeps mikkels tandlæge sagde også zendium..

Anmeld

25. januar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Tak for alle jeres råd
Kunne da være jeg skulle prøve at købe zendium til os alle, ville jo være smart at vi alle sammen brugte det samme

Anmeld

25. januar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Tina2 skriver:

Var til tandlægen med vores søn her i efteråret og de sagde vi helt klart skulle bruge Zendium, da det faktisk var det eneste mærke indenfor tandpasta der ikke var noget "skidt" i....
Fx er der en form for toiletrens i Colgate Total

Fik en liste over de mærker som var ok at bruge, og det eneste mærke som KUN befandt sig i den gode side var Zendium....

Ydrk.... har lige købt Colgate Total til mig selv..

Anmeld

25. januar 2009

Hertzum77

Vi bruger også zendium sensitive her hjemme til os alle sammen. Min mand har meget følsomme tænder og det virker super godt på ham. Vi bruger det til pigerne, da det var det som tandlægen anbefalede.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.