Stadig ingen mens?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2011

Putomanen

Lisbeth1985 skriver:

Jeg er vidst meget homonella Tuder af ingenting

Men sådan er det jo bare nogle gange..

Hvordan går det hos jer? Kan du mærke, at du er begyndt på homonerne?

Det er bare i orden at være hormonella  Det skal der være plads til!

Hmm, jeg er bestemt også begyndt at blive lidt hormonella. Jeg får tårer i øjene ca. 3 gange om dagen, og nogle gange af helt åndssvage ting

Hvor hurtigt går det før du blev oppustet af hormonerne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2011

Lisbeth1985

Putomanen skriver:

Det er bare i orden at være hormonella  Det skal der være plads til!

Hmm, jeg er bestemt også begyndt at blive lidt hormonella. Jeg får tårer i øjene ca. 3 gange om dagen, og nogle gange af helt åndssvage ting

Hvor hurtigt går det før du blev oppustet af hormonerne?

Der plejer ikke at gå særlig lang tid Nogle dage måske.. Efter ÆU er det særligt slemt og det tager et par uger før det er over..

Anmeld

23. september 2011

Putomanen

Lisbeth1985 skriver:

Der plejer ikke at gå særlig lang tid Nogle dage måske.. Efter ÆU er det særligt slemt og det tager et par uger før det er over..

Jeg synes min mave virker lidt stor i dag, men jeg tænkte at det nok bare var indbildning. Jeg har jo kun været i gang med hormoner i 2 dage. Men det lyder til, at det godt kan være dem, som driller

Fik din mand ringet til klinikken i dag?

Anmeld

23. september 2011

Lisbeth1985

Putomanen skriver:

Jeg synes min mave virker lidt stor i dag, men jeg tænkte at det nok bare var indbildning. Jeg har jo kun været i gang med hormoner i 2 dage. Men det lyder til, at det godt kan være dem, som driller

Fik din mand ringet til klinikken i dag?

Det kan det sagtens være. Det plejer at hjælpe mig at cykle, gå eller svømme - det kan du jo prøve

Jeg fik fru rød på besøg i morges, så det blev slet ikke nødvendigt Jeg overreagerede vidst en smule igår (igen: jeg er total homonella) Det er bare SÅ vigtigt for mig, at tingene spiller denne gang, da ALT jo gik galt sidste gang

Anmeld

23. september 2011

Putomanen

Lisbeth1985 skriver:

Det kan det sagtens være. Det plejer at hjælpe mig at cykle, gå eller svømme - det kan du jo prøve

Jeg fik fru rød på besøg i morges, så det blev slet ikke nødvendigt Jeg overreagerede vidst en smule igår (igen: jeg er total homonella) Det er bare SÅ vigtigt for mig, at tingene spiller denne gang, da ALT jo gik galt sidste gang

JA, jeg vil bestemt holde fast i motionen, så vidt det er muligt. Sygeplejersken sagde, at jeg godt kunne blive lidt tung i maven og måske får ondt ved eks. løb.

Ej, hvor er det bare godt at høre! Jeg kan godt forstå, at du er nervøs. Så er det endnu bedre, at den dukkede op i dag  Og medicinen er jo en rigtig god undskyldning for at overreagere 

Anmeld

23. september 2011

Lisbeth1985

Putomanen skriver:

JA, jeg vil bestemt holde fast i motionen, så vidt det er muligt. Sygeplejersken sagde, at jeg godt kunne blive lidt tung i maven og måske får ondt ved eks. løb.

Ej, hvor er det bare godt at høre! Jeg kan godt forstå, at du er nervøs. Så er det endnu bedre, at den dukkede op i dag  Og medicinen er jo en rigtig god undskyldning for at overreagere 

Det lyder som en god plan at holde fast i motionen Det hjælper jo også på humøret

Anmeld

23. september 2011

Putomanen

Lisbeth1985 skriver:

Det lyder som en god plan at holde fast i motionen Det hjælper jo også på humøret

Jeg kan tydeligt mærke, at mit humør stiger, når jeg har været oppe at træne/ude at løbe. Og så er det også en rigtig god måde at koble fra det hele. Når jeg dyrker motion er jeg ikke i behandling, så er jeg bare.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.