Stadig ingen mens?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

981 visninger
16 svar
0 synes godt om
22. september 2011

Lisbeth1985

Jeg begyndte med nedreguleringen i lørdags og tog den sidste p-pille samme dag, men fru rød er stadig ikke kommet

Hvor lang tid plejer der at gå fra i begynder på nedregulering til mens kommer?

Og inden i spørger.. Jeg har testet i morgen - selvfølgelig negativ

Lisbeth

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

nielsen80

Hej søde, hvornår skulle du normalt have din mens?

Jeg starter nedreguleringen på 21. dagen, og får så min mens en 10-11 dage senere...altid et par dage forsinket i forhold til normal cyklus.

Anmeld

22. september 2011

Lisbeth1985

nielsen80 skriver:

Hej søde, hvornår skulle du normalt have din mens?

Jeg starter nedreguleringen på 21. dagen, og får så min mens en 10-11 dage senere...altid et par dage forsinket i forhold til normal cyklus.

Det kan jeg ikke huske Jeg plejer at skrive alt ned, men lige præcis denne info har jeg ikke fået noteret mig Jeg er jo på p-piller, så tænker bare, at mens burde komme ret hurtigt efter p-pille-stop.. Og det er SÅ frustrerende, at den endnu ikke er kommet...

Jeg har bare alle følelserne uden på tøjet i forhold til dette forsøg, da jeg har SÅ meget brug for, at tingene går efter planen denne gang.. Ihh altså... 

Anmeld

22. september 2011

nielsen80

Lisbeth1985 skriver:

Det kan jeg ikke huske Jeg plejer at skrive alt ned, men lige præcis denne info har jeg ikke fået noteret mig Jeg er jo på p-piller, så tænker bare, at mens burde komme ret hurtigt efter p-pille-stop.. Og det er SÅ frustrerende, at den endnu ikke er kommet...

Jeg har bare alle følelserne uden på tøjet i forhold til dette forsøg, da jeg har SÅ meget brug for, at tingene går efter planen denne gang.. Ihh altså... 

Det kan jeg sku godt forstå - og nåh ja, du er jo på p-piller, jamen så burde den jo komme nu.

Synes du skal ringe til klinikken nu, og høre hvordan du skal forholde til det! De er nødt til at give dig ekstra tryghed denne gang, efter den kæmpe brøler de lavet sidst!

Anmeld

22. september 2011

Lisbeth1985

nielsen80 skriver:

Det kan jeg sku godt forstå - og nåh ja, du er jo på p-piller, jamen så burde den jo komme nu.

Synes du skal ringe til klinikken nu, og høre hvordan du skal forholde til det! De er nødt til at give dig ekstra tryghed denne gang, efter den kæmpe brøler de lavet sidst!

Har lige snakket med manden og vi blev enige om, at han ringer i morgen, hvis mens ikke er kommet.. Jeg er også total homonella i dag, så tror måske, at jeg lige skal prøve at slå lidt koldt vand i blodet - selvom det er svært

Anmeld

22. september 2011

nielsen80

Lisbeth1985 skriver:

Har lige snakket med manden og vi blev enige om, at han ringer i morgen, hvis mens ikke er kommet.. Jeg er også total homonella i dag, så tror måske, at jeg lige skal prøve at slå lidt koldt vand i blodet - selvom det er svært

Det skal nok gå søde, og jeg er sikker på denne gang er lykken  gang for jer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

22. september 2011

Lisbeth1985

nielsen80 skriver:

Det skal nok gå søde, og jeg er sikker på denne gang er lykken  gang for jer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det håber jeg:-)

Anmeld

22. september 2011

Putomanen

Jeg er ikke på p-piller og har kun prøvet nedregulering 1 enkelt gang, men hos mig gik der 8 dage fra starten på nedreguleringen til mens 1. dag. Men min mens har nu også altid været ret præcis, så jeg er nok ikke et godt eksempel.

Jeg håber, at den snart kommer. Jeg kan godt forstå, at du er lidt hormonella

Anmeld

22. september 2011

Lisbeth1985

Putomanen skriver:

Jeg er ikke på p-piller og har kun prøvet nedregulering 1 enkelt gang, men hos mig gik der 8 dage fra starten på nedreguleringen til mens 1. dag. Men min mens har nu også altid været ret præcis, så jeg er nok ikke et godt eksempel.

Jeg håber, at den snart kommer. Jeg kan godt forstå, at du er lidt hormonella

Jeg er vidst meget homonella Tuder af ingenting

Men sådan er det jo bare nogle gange..

Hvordan går det hos jer? Kan du mærke, at du er begyndt på homonerne?

Anmeld

23. september 2011

Line11

Lisbeth1985 skriver:

Jeg begyndte med nedreguleringen i lørdags og tog den sidste p-pille samme dag, men fru rød er stadig ikke kommet

Hvor lang tid plejer der at gå fra i begynder på nedregulering til mens kommer?

Og inden i spørger.. Jeg har testet i morgen - selvfølgelig negativ

Lisbeth

Jeg var heller ikke på p-piller. Min mens kom hele 4 dage efter normalt... Mit umiddelbare gæt er, at mens's ankomst ikke ligger tidligere fordi man er på p-piller inden, da det jo er stofferne i nedreguleringen der gør, at den bliver forsinket... 

Det er selvfølgelig bare et gæt, men min mave siger mig, at du ikke skal være bekymret  

Ps det der hormoneller halløj kender jeg ALT for godt til! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.