Netapige skriver:
Hej Lone,
Jeg har det lidt på fornemmelsen fordi Sebastian ind imellem slet ikke kan falde i søvn til middag og nogle gange har sprunget over. I går fik de ham så til at sove i vuggestuen (2timer) og så faldt han først i søvn klokken 21:45 i går aftes. De dage hvor han har sovet lidt eller slet ikke kan vi sagtens få ham til at sove klokken 19.30-20...
Men det skal så også siges, at han er mega irritabel sidst på eftermiddagen og ind til han skal i seng, hvis han ikke har sovet. SÅ det er lidt svært... Det er jo heller ikke fedt at han først sover lidt i 22..
Så jeg ved ikke rigtigt... Min mand og jeg har aftalt, at vi må give ham mddagslure de dage han har brug for det og se tiden lidt an...
Men er overgangen fra 1 til ingen lur ikke altid lidt svær i starten?
KH Neta
Jo, her var overgangen fra 2 til 1 lur svær med begge, men efter 1 måneds tid havde de fundet ud af det.
Det lyder på mange områder meget ens med min datter....men lige nu vækker lillebror hende bare alt for tidligt, så det bliver ikke lige nu, at jeg vil prøve.
Men er sikker på når dagene bliver lysere, så sker det helt automatisk - kan huske sidste år, hvor hun ikke var til at drive i seng om aftenen, fordi hun kunne høre alle nabobørnene lege

Lone
Anmeld