Julebagning - tidligt ude;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.102 visninger
25 svar
0 synes godt om
21. september 2011

Carl-Emil's mor

Jamen jeg er totalt traditionsmenneske og jeg får stadigvæk pakke og adventskalender, så pinligt men ene barn og røv forkælet men men men men jeg bager altid i julen det er virkelig noget med personlige værdier for mig og vil jo gerne udvide opskrifterne, især når jeg faktisk er hjemme i julen, brugte julen på Bali sidste år så der var ikke meget tradition over det heheh men smid eeeeeendelig jeres bedste opskrifter ind jo flere jo bedre Knus en der synes den 1 december gerne må komme hurtigt i år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

Silas&Mille

hmmm... lavede et fint lille hæfte til mig selv sidste år med en masse julebageopskrifter... men kan ski ikke lige finde det.

jeg er sikkert så heldig at filen ligger på den usb jeg har, som er brænd af 

Anmeld

21. september 2011

Maja_4000

Følger lige med

Anmeld

21. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Höör skriver:

Jamen jeg er totalt traditionsmenneske og jeg får stadigvæk pakke og adventskalender, så pinligt men ene barn og røv forkælet men men men men jeg bager altid i julen det er virkelig noget med personlige værdier for mig og vil jo gerne udvide opskrifterne, især når jeg faktisk er hjemme i julen, brugte julen på Bali sidste år så der var ikke meget tradition over det heheh men smid eeeeeendelig jeres bedste opskrifter ind jo flere jo bedre Knus en der synes den 1 december gerne må komme hurtigt i år

Fedtebrød!! 

Anmeld

21. september 2011

FruHolm <3

Höör skriver:

hvad vil du have opskrifter til , kager, småkager, julebrød? har arvet min mormors kogebøger så der er MANGE med jul

både bøger blade osv

Anmeld

21. september 2011

Carl-Emil's mor

SilasMor skriver:

hmmm... lavede et fint lille hæfte til mig selv sidste år med en masse julebageopskrifter... men kan ski ikke lige finde det.

jeg er sikkert så heldig at filen ligger på den usb jeg har, som er brænd af 

Iiih øv håber du finder nogen frem

Anmeld

21. september 2011

Carl-Emil's mor

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Fedtebrød!! 

Hahah hvad er det??

Anmeld

21. september 2011

Carl-Emil's mor

MinBabyOscar <3 skriver:

hvad vil du have opskrifter til , kager, småkager, julebrød? har arvet min mormors kogebøger så der er MANGE med jul

både bøger blade osv

ALT hvad DU har prøvet fra de bøger du finder godt

Anmeld

21. september 2011

Silas&Mille

Höör skriver:

Iiih øv håber du finder nogen frem

snakkede lige med kæresten han mener jeg har back up af alle mine ting på en ekstern HDD, så nu skal jeg bare finde strøm osv til den, så jeg kan kigge efter. 

Giver lige besked hvis jeg finde den

Anmeld

21. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Höör skriver:

Hahah hvad er det??

SMÅKAGER!!!  

De findes i lidt forskellige udgaver, men her er en helt alm. opskrift:

http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift.php?id=7266&Jul&Fedtebrød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.