Hvordan gør I?? (ikke børn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2009

bette

kan godt forstå dig.. for det kan godt være hårdt at då det hele til at hænge sammen..

jeg gjorde det at jeg lavede en plan for hele ugen..
fx mandag vasker jeg op, tirsdag støver jeg af, onsdag vasker jeg tøj, torsdag rydder jeg helt op, fredag vaske op og støvsuge (generelt støvsuge når det trænger) lørdag tager jeg toilettet.. og vupti.. så kommer man meget nemmere gennem rengøringen.. uden at bruge specielt meget tid på det.. jeg har både tid til mig selv, mine veninder.. og min søn og min mand. hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2009

Cris

Min søster, når hun laver mad, laver hun nok til en hel skole, for når man først starter på det, er det ligemeget om man laver mad til 4 eller til 8. Hun bruger noget til aftensmaden og resten fryser hun den ned. Så en gang i mellem tager hun noget fra fryseren om morgen og efterlader den på køkkenbordet. Om aftenen skal den kun varmes op. Hvis det er suppe, så køber hun bare noget lækkert brød på vej. Hvis det er nudler, så laver hun en salat til, hvis grønsager så en hurtigt kartofelmos, osv. Jeg har tænkt mig at bruge hendes methode, når jeg også begynder på arbejde igen...

Anmeld

25. januar 2009

fam.4xc

Vi har valgt at jeg kun arbejder 30 timer om ugen så længe pigerne er små, hvilke giver mig en kl 13 dag, og en ugenlig fridag hvor jeg klarede alle de kedelige ting i og holder en fridag med pigerne nogengange...
Og så låner familien også pigerne om eftermiddagen så de har lidt hygge tid med dem ;-)

den kommede uge ser således ud;

Mandag, jeg møder 7-13 og henter pigerne derefter i morgen, andre gange får jeg gjort rent inden jeg henter dem

Tirsdag; jeg møder 7.45-15.45 og mormor henter pigerne før frugt og vi spiser sammen om aftenen.

Onsdag; jeg møder 7-15 og moster henter pigerne kl 12, og far henter dem så ved 15 tiden

Torsdag har jeg fri og holder den sammen med Caroline mens lillesøs kommer afsted.

Fredag har jeg fri og skal ha gjort rent og vasket tøj...

Så skal jeg på weekendvagt og Claes hygger med ungerne... og han synes klart det er nemmere at være på job end hjemme med pigerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.