Kartoffelpizza

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2011

patella

Dot D skriver:

Vi fik det i forgårs, mums.

Jeg havde lidt travlt, så ville hente en færdig pizzadej i Brugsen, men der var udsolgt, så jeg tog tærtedejen i stedet for. 

Den rullede jeg ud på en bageplade, dryssede med revet ost, så en masse tørrede krydderurter, groft hakket hvidløg, så kartoflerne(rå) i tynde skiver. Tilsidst bacontern(rå) på og dryppede lidt olivenolie på. Ind i ovnen i ca 25 min ved 180 g varmluft. Den blev såååååååå god. Det kan godt være, jeg kommer til at tage tærtedejen en anden gang, det smagte nemlig ret godt

Ej tak for det tip - jeg har før været ude for jeg ville lave den nemme udgave, men pizzadejen var udsolgt. Havde aldrig gættet på jeg ku ha taget tærtedejen

Din version lyder godt nok lækker - MUMS!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

patella

Maja_4000 skriver:

Har engang fået en hvor der var smurt pesto ud over dejen og så kartofler i papirstynde skiver lagt tæt ud over hele pizzaen .. Dét smagte godt ! Og så kan man jo vælge den pesto man bedst kan lide / lave en selv , hvis det ikke skal gå super stærkt

Tror det er lidt alá den vi skal ha i aften. Der skal smøres grøn pesto ud over hele dejen, dernæst blå ost i små stykker, så kartoflerne, frisk rosmarin og lidt parmaskinke

Anmeld

21. september 2011

Dot D

patella skriver:

Ej tak for det tip - jeg har før været ude for jeg ville lave den nemme udgave, men pizzadejen var udsolgt. Havde aldrig gættet på jeg ku ha taget tærtedejen

Din version lyder godt nok lækker - MUMS!

Var rigtig lækker... Bare husk at den skal have længere tid, når det er tærtedejen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.