Mutti2B skriver:
Den sidste uge før testdag er jo rent helvede

Tiden går aaaalt for langsom, men samtidig er jeg så bange for udfaldet. Det ene øjeblik er jeg 100% sikker på at den er der denne gang og det andet øjeblik er jeg 100% sikker på at det aldrig vil lykkedes
. Åh, hvor er det hårdt og jeg ved ikke om jeg kan blive ved med at udsætte mig selv for alle de bekymringer og sorger. Da jeg var barn drømte jeg om en stor familie, men jeg havde da aldrig regnet med at det skulle blive så svært.
Når jeg så læser herinde at den ene efter den anden tester positivt, så er jeg lige ved at tude af misundelse
. Ikke en egenskab jeg er specielt stolt af 
Af symptomer har jeg jo haft SAMTLIGE
. Men lige nu dominerer ondt i lænden som jeg har haft fra day 1. De sidste dage er mine bryster blevet utrolig ømme
. De er blevet helt knudrede (er det et ord
) og tunge, og det gør ondt når jeg strejfer dem eller ligger på maven. Meeeen jeg stoler ikke på min krop mere
Tak fordi du gad læse mit klynkeindlæg 
Ventetiden er ulidelig. Men mon ikke der er to streger til dig på mandag 

Det er sgu Ok at være misundelig på alle dem, der tester positiv før dig... Alle mine veninder har mindst to børn, og selv om jeg selvfølgelig bliver glad på deres vegne... Så var det jo lige det JEG ønsker mig, at stå med positiv test 
Men vores tur skal også nok komme. Du ta'r bare den første positive test, jeg bliver ikke misundelig, hvis jeg bare må få den næste 
Anmeld