Det er så svært :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.130 visninger
17 svar
0 synes godt om
21. september 2011

Mutti2B

Den sidste uge før testdag er jo rent helvede

Tiden går aaaalt for langsom, men samtidig er jeg så bange for udfaldet. Det ene øjeblik er jeg 100% sikker på at den er der denne gang og det andet øjeblik er jeg 100% sikker på at det aldrig vil lykkedes. Åh, hvor er det hårdt og jeg ved ikke om jeg kan blive ved med at udsætte mig selv for alle de bekymringer og sorger. Da jeg var barn drømte jeg om en stor familie, men jeg havde da aldrig regnet med at det skulle blive så svært.

Når jeg så læser herinde at den ene efter den anden tester positivt, så er jeg lige ved at tude af misundelse. Ikke en egenskab jeg er specielt stolt af

Af symptomer har jeg jo haft SAMTLIGE. Men lige nu dominerer ondt i lænden som jeg har haft fra day 1. De sidste dage er mine bryster blevet utrolig ømme. De er blevet helt knudrede (er det et ord ) og tunge, og det gør ondt når jeg strejfer dem eller ligger på maven. Meeeen jeg stoler ikke på min krop mere

Tak fordi du gad læse mit klynkeindlæg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

nielsen80

Det er så pisse hårdt, kender alt til det du skriver!!!! Har det på nøjagtigt samme måde.

Med alle de symtomer, tror jeg, der er rigtig meget håb for dig, og skal nok krydse for en fin test i næste uge.

Anmeld

21. september 2011

Lisbeth1985

Mutti2B skriver:

Den sidste uge før testdag er jo rent helvede

Tiden går aaaalt for langsom, men samtidig er jeg så bange for udfaldet. Det ene øjeblik er jeg 100% sikker på at den er der denne gang og det andet øjeblik er jeg 100% sikker på at det aldrig vil lykkedes. Åh, hvor er det hårdt og jeg ved ikke om jeg kan blive ved med at udsætte mig selv for alle de bekymringer og sorger. Da jeg var barn drømte jeg om en stor familie, men jeg havde da aldrig regnet med at det skulle blive så svært.

Når jeg så læser herinde at den ene efter den anden tester positivt, så er jeg lige ved at tude af misundelse. Ikke en egenskab jeg er specielt stolt af

Af symptomer har jeg jo haft SAMTLIGE. Men lige nu dominerer ondt i lænden som jeg har haft fra day 1. De sidste dage er mine bryster blevet utrolig ømme. De er blevet helt knudrede (er det et ord ) og tunge, og det gør ondt når jeg strejfer dem eller ligger på maven. Meeeen jeg stoler ikke på min krop mere

Tak fordi du gad læse mit klynkeindlæg

Først skal du lige have en 

At vente på testdag er ulideligt!! Og der er desværre ikke så meget, som vi andre kan gøre for at lette byrden for dig Men vi kan lytte (man må gerne klynke) og vi kan heppe på et positivt resultat

Jeg  for en positiv test lige om lidt

Lisbeth

Anmeld

21. september 2011

Mutti2B

nielsen80 skriver:

Det er så pisse hårdt, kender alt til det du skriver!!!! Har det på nøjagtigt samme måde.

Med alle de symtomer, tror jeg, der er rigtig meget håb for dig, og skal nok krydse for en fin test i næste uge.

Hvor er det bare dejligt at ha jer herinde, for I ved om nogen hvad man gennemgår. Den ruschebanetur det er fra man bliver insemineret til testdagen. De første dage er man helt høj og vildt positiv, men når den første uge er gået så bliver man helt modløs og trist for man er så bange for at det aldrig vil lykkedes.

Tror du virkelig? Jeg tør bare overhovedet ikke stole på min krop mere for den har virkelig taget røven på mig så mange gange før

Anmeld

21. september 2011

nielsen80

Mutti2B skriver:

Hvor er det bare dejligt at ha jer herinde, for I ved om nogen hvad man gennemgår. Den ruschebanetur det er fra man bliver insemineret til testdagen. De første dage er man helt høj og vildt positiv, men når den første uge er gået så bliver man helt modløs og trist for man er så bange for at det aldrig vil lykkedes.

Tror du virkelig? Jeg tør bare overhovedet ikke stole på min krop mere for den har virkelig taget røven på mig så mange gange før

Jeg håber det for dig virkelig - har du været insemineret før? og havde du de samme symtomer der?

De gange jeg er blevet insemineret, har jeg slet ikke haft de symtomer du snakker om - det er først ved IVF, og der tager man jo crione(en progestoron gele), som kan give symtomerne falsk, at jeg har oplevet lign symtomer. Så ja jeg tror den er der for dig 

Anmeld

21. september 2011

Mutti2B

nielsen80 skriver:

Jeg håber det for dig virkelig - har du været insemineret før? og havde du de samme symtomer der?

De gange jeg er blevet insemineret, har jeg slet ikke haft de symtomer du snakker om - det er først ved IVF, og der tager man jo crione(en progestoron gele), som kan give symtomerne falsk, at jeg har oplevet lign symtomer. Så ja jeg tror den er der for dig 

Det er mit 4. IUI forsøg, og ja, de andre gange har det også bimlet og bumlet i mit underliv den første uge efter, så jeg tror bare jeg render rundt og er indbildt gravid hver gang . Men ømme knudrede tunge bryster er en ny ting

Har du virkelig slet ikke haft nogle symptomer de gange du er blevet insemineret? Har du slet ikke været øm bagefter?

Jeg håber virkelig du har ret for jeg kan ikke blive ved med det her. Det er bare for hårdt og så især når man er alene om det.

Anmeld

21. september 2011

Mutti2B

Lisbeth1985 skriver:

Først skal du lige have en 

At vente på testdag er ulideligt!! Og der er desværre ikke så meget, som vi andre kan gøre for at lette byrden for dig Men vi kan lytte (man må gerne klynke) og vi kan heppe på et positivt resultat

Jeg  for en positiv test lige om lidt

Lisbeth

Tak, søde Lisbeth . Man kan altid regne med jer når man har brug for at lukke lidt ynk ud. Nu er der jo ikke en mand til at lægge øre til alle mine bekymringer, så I bliver misbrugt på det groveste

Anmeld

21. september 2011

nielsen80

Mutti2B skriver:

Det er mit 4. IUI forsøg, og ja, de andre gange har det også bimlet og bumlet i mit underliv den første uge efter, så jeg tror bare jeg render rundt og er indbildt gravid hver gang . Men ømme knudrede tunge bryster er en ny ting

Har du virkelig slet ikke haft nogle symptomer de gange du er blevet insemineret? Har du slet ikke været øm bagefter?

Jeg håber virkelig du har ret for jeg kan ikke blive ved med det her. Det er bare for hårdt og så især når man er alene om det.

Jamen tunge bryster er da også et SUPER tegn

Nej har egentlig ikke haft ondt, tror jeg er lidt mærkelig, har egentlig heller ikke ondt efter ægoplægning, kun efter ægudtagning, men det giver jo sig selv. Har heller ikke alle de symtomer, som man ofte hører om - denne gang har jeg lidt flere end før, men stadig ikke det helt vilde......kun mens smerter her de sidste dage, håber ikke det er et dårligt tegn

Kan slet ikke forstille mig, hvor hårdt det er at gå igennem det her behandlingsræs alene. Du har min dybeste respekt.

Og som jeg har skrevet før, jeg håber at vi begge kan hoppe over i en gravid gruppen efter weekenden

Anmeld

21. september 2011

Nessie

De 14 dage inden man for svar på, om ens største drøm bliver opfyldt er SÅ hårde, og man må klynke alt det man har lyst til

Håbet er der jo hver gang, også selvom kroppen snyder, og bilder én ind at man er gravid, også længe før man burde have nogen form for symptomer.

Tænk positivt, det skal nok lykkes, det er bare en meget besværlig vej dertil

Anmeld

21. september 2011

Putomanen

Du får lige en kæmpe  Det er bare så hårdt med ventetiden. Jeg  for, at den er der!

Du er mere end velkommen til at klynke løs! Jeg er desværre også en af dem som får alle mulige symptomer hver måned, så jeg kan heller ikke stole på min krop.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.