Baby på snart et år slår, niver, kræsser HJÆLP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2011

Anonym trådstarter

Zilke's mor <3 skriver:

jeg syntes nu ikke jeg bliver sur, for hun ved jo ikke hvad hun laver 

Åh det gør jeg. Det gør så ondt at jeg bare med det samme siger med en 'grov' stemme, NEJ.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

Mikkel's mor <3

Anonym skriver:

Det er noget der lige er kommet, 10 dage siden. (derimod hele tiden)
Det er efter han har været syg, er det stadig lidt.
Han skaber sig, kaster med legetøjet, smider sig på gulvet, er SÅ strid og sur, kaster med maden og skriger bare der er det mindste.
Ved godt han kan være lidt sløj.... Men, tænker - alt det

Han har ALTID været det nemmeste baren man har kunne tænke sig til, lige fra den ene dag til den anden.

Ja okay så lyder der godt nok noget mystisk..  for mig virker det som om at der er noget der går ham på..

Anmeld

21. september 2011

Anonym trådstarter

Mikkel's mor <3 skriver:

Ja okay så lyder der godt nok noget mystisk..  for mig virker det som om at der er noget der går ham på..

Men hvad????
Der er ingen forskel i hverdagen.

Anmeld

21. september 2011

Skouboe

Anonym skriver:

Men tænker, er det også okay når han kun er 11 mdr. i mine øjne er han jo en lille baby
Jeg siger MEGET bestemt, NEJ eller STOP. Og stopper han ikke, sætter jeg ham fra mig og så lader jeg ham faktisk bare skabe sig?

Mine tanker var nøjagtig som dine, jeg er hans mor, jeg er der hele tiden 100 % osv osv.
Jeg er heller ikke begyndt at opdrage på ham endnu, altså siger kun Nej, hvis han hiver i en blomst eller lign.

Men man bliver faktisk tosset... Lige i sekundet... Når de sådan niver og flænser en op.

Jeg kan også sagtens blive sur - det gør jo ondt, men der må man bare tage en dyb indånding, og lege voksen.

Tænk på at det bare er en fase - det går over igen

Anmeld

21. september 2011

Anonym trådstarter

Skouboe skriver:

Jeg kan også sagtens blive sur - det gør jo ondt, men der må man bare tage en dyb indånding, og lege voksen.

Tænk på at det bare er en fase - det går over igen

Ja helt sikkert, det gør jeg uden tvivl også. Det er kun fordi det lige gør ondt, man tænker 'ahhh, så holder vi'

Anmeld

21. september 2011

Mikkel's mor <3

Anonym skriver:

Men hvad????
Der er ingen forskel i hverdagen.

hmm ja det er så lige det.. årh altså det ville være så meget lettere hvis de kunne snakke fra de blev født..

Anmeld

21. september 2011

A.n.onym.

Har samme problem med min dreng på 1½ år der bider. Har læst nogle forskellige steder at det kan være fordi at han vil mærke en og have noget berøring - og i og med de ikke helt kan skelne mellem positiv og negativ berøring - så "mærker" de en ved at bide - og man skal rigtigt nok hjælpe dem med at mærke en (ae mv. ) på en positiv måde. Om det virker på alle ved jeg ikke - men min dreng gør det utroligt sjælden nu. 

Anmeld

21. september 2011

henh01

det er meget naturligt og kommer af en frustration over ikke at kunne udtrykke sig anderledes.. Det er vores opgave, som forældre at læse og forstå de små og der er ikke andet at gøre end at fortsætte med at anerkende de små, forklarer dem hvad der er ok og ikke ok. Hvordan man aer, hvordan man møsser osv..

Anmeld

21. september 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

det er meget naturligt og kommer af en frustration over ikke at kunne udtrykke sig anderledes.. Det er vores opgave, som forældre at læse og forstå de små og der er ikke andet at gøre end at fortsætte med at anerkende de små, forklarer dem hvad der er ok og ikke ok. Hvordan man aer, hvordan man møsser osv..

Ja det vil jeg bare fortsætte med at gøre så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.