Baby med racermave, hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2011

Isabella_mor

MissChrista skriver:

Årh, tusinde tak for svar!!! Er super desperat, så jeg smutter på apoteket og købet tjæresalve og ringer til lægen

Velbekomme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

VIPpigen

Har han fået tænder i overmunden?? Ellers kan de faktisk godt gå ind og give ræsermave, pga nogen anderledes noget spyttet laver når overtænderne kommer (var det til at forstå??)

Derefter vil jeg lige, ja, tjæresalve virker nok godt (brugte det selv kun kort på sygehuset) men du må IKKE putte det på hvis der er hul, så skal du lave lidt kogtvandsklude og putte på.

God bedring med ham.

Anmeld

21. september 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Går det bedre med ham ? 

Min sp siger at banan virker stoppende .. Men har altså ikke testet det (;

Ihh, nej han bliver desværre ved med at lave bleer med sådan noget væskeagtigt noget med klumper i Yiikes.. Han har lavet 4 i dag.. Men han er heldigvis ikke pyldret eller noget - KUN ved bleskifte.. Og så er han monster rød Men HELDIGVIS er han ikke pyldret eller sløj!!! 

Anmeld

21. september 2011

Mor Christa

VIPpigen skriver:

Har han fået tænder i overmunden?? Ellers kan de faktisk godt gå ind og give ræsermave, pga nogen anderledes noget spyttet laver når overtænderne kommer (var det til at forstå??)

Derefter vil jeg lige, ja, tjæresalve virker nok godt (brugte det selv kun kort på sygehuset) men du må IKKE putte det på hvis der er hul, så skal du lave lidt kogtvandsklude og putte på.

God bedring med ham.

Der er ikke hul længere, mend et var der på et tidspunkt. Har anskaffet mig tjæresalve, og vil bruge det ved næste bleskifte ..
Nej - han har faktisk ikke fået tænder i overmunden endnu :O Det kan da godt være, at det er det så! Det ville da være skønt, fordi så havde det en årsag :/
Kan nemlig ikke komme på hvad der skulle have givet ham det.. Bum bum! 

Anmeld

21. september 2011

Mor Christa

Janni. skriver:

Rigtig god bedring med den bette mand, håber det meget snart går over igen 

maange tusinde tak - Håber virkelig også at det snart går over.. Han er SÅ rød ved numsen Stakkels dreng!

Anmeld

21. september 2011

anmaj

isabellamor skriver:

syntes mere at dette er opskriften på hvis et barn kaster op...

!! eller er det bare mig.. men det er jo en infektion af en art ellers ville der ikke være dirré...

lægen er et bedre bud i denne sag.. 

jeg er altså helt sikker.. men lægen er jo altid smart at konsultere, men hun bad jo om ideer.. og når det virkede på min, efter snak med lægen, så kan jeg ikke se hvad det skader at prøve.. det er jo ikke nogen lægemidler blot ændret (kedelig) kost.

Anmeld

21. september 2011

Janni.

MissChrista skriver:

maange tusinde tak - Håber virkelig også at det snart går over.. Han er SÅ rød ved numsen Stakkels dreng!

Puha stakkels lille pus 

Anmeld

21. september 2011

lisesp83

MissChrista skriver:

Her har vi samme problem. Rød numse, og tynd afføring. + mange bleskift. Hun er ved at få 2 tænder på én gang.

Jeg startede med zinksalve, men det virkede ikke.

Jeg lod hende derimod have bar numse så tit, det kunne lade sig gøre. Og så masser af talkum (pudder fra apoteket) på den tørre numse. Og det VIRKER. Endelig

Huden på numsen har ikke godt af, at få tilført fugt (creme) hele tiden, da den ikke kan ånde.

Bare lige en erfaring herfra

God bedring med ham.

Anmeld

21. september 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

Ihh, nej han bliver desværre ved med at lave bleer med sådan noget væskeagtigt noget med klumper i Yiikes.. Han har lavet 4 i dag.. Men han er heldigvis ikke pyldret eller noget - KUN ved bleskifte.. Og så er han monster rød Men HELDIGVIS er han ikke pyldret eller sløj!!! 

Hvor er det synd for ham :/ Håber snart det bliver bedre 

Anmeld

21. september 2011

VIPpigen

MissChrista skriver:

Der er ikke hul længere, mend et var der på et tidspunkt. Har anskaffet mig tjæresalve, og vil bruge det ved næste bleskifte ..
Nej - han har faktisk ikke fået tænder i overmunden endnu :O Det kan da godt være, at det er det så! Det ville da være skønt, fordi så havde det en årsag :/
Kan nemlig ikke komme på hvad der skulle have givet ham det.. Bum bum! 

Altså herhjemme har Lilje skidt sig selv op af nakken hele 6 gange på 1½ uge, og her er begge lige kommet i overmunden, men der gik nogen dage fra maven blev tynd til tænderne var der. Håber for jer at det bare er tænderne som driller, og der ikke er noget i vejen med mavsen ellers

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.