Baby med racermave, hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.568 visninger
22 svar
0 synes godt om
21. september 2011

Mor Christa

Hej skønne kvinder..
Ja, nu skal I høre; victor alvede 4 store bleer igår!! Han plejer KUN at lave én!!! Og så i går aftes, der var han MEGET rød ved både tissetappen og numsen. Smurte ham med zinksalve.. I nat har han så lavet en stor ble mere, uden at give lyd fra sig - han har bare sovet videre.. Jeg måtte derfor skifte ham i morges, og der var han blevet ENDNU mere rød ved tissetap og numse. Jeg smurte zinksalve på igen, dette gjorde MEGET ondt på den lille fyr
Så lavede han gudhjælpemig' en ble mere 1 time efter vi var stået op, og der var ikk rigtig noget i, andet end noget væskeagtigt noget med små lortestykker i (undskyld detaljerne!!!!) og endnu mere rød var den lille fyr Iiihhh...
Så ville jeg lgie høre, om følgende er rigtigt:
Hjælper det at give ham revet æbler?
Skal jeg give ham cultura så hans tarmflora kan genopbygges?

Udover det, får han masser af væske og hyppig bleskift!

ER der noget andet jeg kan gøre ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

Camillakn

har ikke lige det gyldne svar, men opper lige og håber nogen kan hjælpe dig. 

Og stakkels lille mand da, god bedring med ham

Anmeld

21. september 2011

Isabella_mor

MissChrista skriver:

Hej skønne kvinder..
Ja, nu skal I høre; victor alvede 4 store bleer igår!! Han plejer KUN at lave én!!! Og så i går aftes, der var han MEGET rød ved både tissetappen og numsen. Smurte ham med zinksalve.. I nat har han så lavet en stor ble mere, uden at give lyd fra sig - han har bare sovet videre.. Jeg måtte derfor skifte ham i morges, og der var han blevet ENDNU mere rød ved tissetap og numse. Jeg smurte zinksalve på igen, dette gjorde MEGET ondt på den lille fyr
Så lavede han gudhjælpemig' en ble mere 1 time efter vi var stået op, og der var ikk rigtig noget i, andet end noget væskeagtigt noget med små lortestykker i (undskyld detaljerne!!!!) og endnu mere rød var den lille fyr Iiihhh...

hop på apoteket og købe Inotyl... det er tjæresalve og virker RIGTIG godt på røde numser... 

det er det eneste råd jeg kan give. men ellers giver du din læge et kald og spørger om gode råd, evt man kan få noget på håndkøb der modvirker diarre..

Anmeld

21. september 2011

Mor Christa

isabellamor skriver:

hop på apoteket og købe Inotyl... det er tjæresalve og virker RIGTIG godt på røde numser... 

det er det eneste råd jeg kan give. men ellers giver du din læge et kald og spørger om gode råd, evt man kan få noget på håndkøb der modvirker diarre..

Årh, tusinde tak for svar!!! Er super desperat, så jeg smutter på apoteket og købet tjæresalve og ringer til lægen

Anmeld

21. september 2011

Mor Christa

Camillakn skriver:

har ikke lige det gyldne svar, men opper lige og håber nogen kan hjælpe dig. 

Og stakkels lille mand da, god bedring med ham

Tusinde tak, du er bare sød

Anmeld

21. september 2011

Camillakn

MissChrista skriver:

Tusinde tak, du er bare sød

Det var da så lidt ..

Anmeld

21. september 2011

Janni.

Rigtig god bedring med den bette mand, håber det meget snart går over igen 

Anmeld

21. september 2011

anmaj

MissChrista skriver:

Hej skønne kvinder..

jeg fik at vide at ved diarre at jeg skulle stoppe med mælkeprodukter og blot give vand, noget hvidt brød der kunne suge i maven og så noget revet æble ville være godt.. også kiks og sådan..

Anmeld

21. september 2011

Maja_4000

Går det bedre med ham ? 

Min sp siger at banan virker stoppende .. Men har altså ikke testet det (;

Anmeld

21. september 2011

Isabella_mor

anmaj skriver:

jeg fik at vide at ved diarre at jeg skulle stoppe med mælkeprodukter og blot give vand, noget hvidt brød der kunne suge i maven og så noget revet æble ville være godt.. også kiks og sådan..

syntes mere at dette er opskriften på hvis et barn kaster op...

!! eller er det bare mig.. men det er jo en infektion af en art ellers ville der ikke være dirré...

lægen er et bedre bud i denne sag.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.