Ministrene gør jo et stykke arbejde for DK, og at skære i deres løn, vil ikke gøre det store i det hele billede.
Nu er jeg ikke tilhænger af kongehuset, så for min skyld måtte de gerne fjerne dem og deres lønninger.
Nu er der bare så mange danskere der forventer få og få, og det synes jeg ærligt talt bare er for meget. Vi betaler en god portion af vores lønninger i skat. Jeg er helt sikkert for, at vi får en lavere skat i det hele taget og der kommer brugerbetaling på flere ydelser også indenfor sygehusvæsenet og skolerne. Jeg synes det ville være super fint, hvis man selv skulle betale for sine børns bøger, kopier m.m. Så skolerne kunne bliver mere moderniserede og give eleverne et større udbytte af undervisningen.
Måske man skulle lave en form for tilskud til fertilitetsbehandlingen, men at behandlingerne er helt finansieret af det offentlige er jeg ikke med på. Jeg synes også selv man må bidrage, og efter x antal behandlinger er det fuld egenbetaling.
Jeg er helt med på, at der skal fødes flere børn i Danmark, men der er godt nok også mange der har været igennem rigtig mange forsøg og det bare ikke vil lykkedes.. Og vupti, når de opgiver behandlingen, bliver de gravide på egen vis..
Anmeld