Hvad gør i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2011

morethanperfect

benjamins'mor skriver:

Med og pudse de smås næser? De kan jo ikke selv puste ud. 

Altså, Benjamin er syg ligenu og er rigtigt snottet. Faktisk så meget at jeg ikke tør give ham sutteflaske fordi han har svært ved at trække vejret igennem næsen. Og han plejer at få 2-3 sutteflasker om dagen.

Saltvandsdråber, hæv  hovedgæret på hans seng, næsesuger, kamille te .. Det bruger vi herhjemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

hekran

benjamins'mor skriver:

Med og pudse de smås næser? De kan jo ikke selv puste ud. 

Altså, Benjamin er syg ligenu og er rigtigt snottet. Faktisk så meget at jeg ikke tør give ham sutteflaske fordi han har svært ved at trække vejret igennem næsen. Og han plejer at få 2-3 sutteflasker om dagen.

Det bedste råd jeg har fået angående det er at lægge dem på maven Så pruster og fnyser de det selv ud. Men nu er din dreng jo så stor, at han selv kan trille, så jeg ved ikke om det ville virke. Det virker på de små

Anmeld

21. september 2011

Benjamins'mor

Marita skriver:

Det bedste råd jeg har fået angående det er at lægge dem på maven Så pruster og fnyser de det selv ud. Men nu er din dreng jo så stor, at han selv kan trille, så jeg ved ikke om det ville virke. Det virker på de små

Han ligger altid på maven når han sover, det elsker han. Og hvis han ikke bliver lagt på maven, så triller han selv derom i søvne.  Men synes ikke det har gjort den store forskel.

Anmeld

21. september 2011

Benjamins'mor

morethanperfect skriver:

Saltvandsdråber, hæv  hovedgæret på hans seng, næsesuger, kamille te .. Det bruger vi herhjemme

Kamille the det gider han ikke, han synes det smager hæsligt.  Men ved ikke om man må give dem andre former for the?

Anmeld

21. september 2011

L.J.L

An&Jo skriver:

jeg er enig her..

de der saltvandspipetter er virkelig uundværlige..

lige nøjagtig, vi har også altid et lager af dem herhjemme

Anmeld

21. september 2011

An&Jo

L.J.L skriver:

lige nøjagtig, vi har også altid et lager af dem herhjemme

det har vi også altid.. bruger dem også på mig selv da jeg ikke bryder mig om eftersmagen fra næsespray..

Anmeld

21. september 2011

morethanperfect

benjamins'mor skriver:

Kamille the det gider han ikke, han synes det smager hæsligt.  Men ved ikke om man må give dem andre former for the?

Hmm, ved faktisk ikke om de må få andet te .. Har ogsp tænkt på det

Håber han snart blir rask igen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.