Hvad gør i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.346 visninger
16 svar
0 synes godt om
21. september 2011

Benjamins'mor

Med og pudse de smås næser? De kan jo ikke selv puste ud. 

Altså, Benjamin er syg ligenu og er rigtigt snottet. Faktisk så meget at jeg ikke tør give ham sutteflaske fordi han har svært ved at trække vejret igennem næsen. Og han plejer at få 2-3 sutteflasker om dagen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

L.J.L

benjamins'mor skriver:

Altså, Benjamin er syg ligenu og er rigtigt snottet. Faktisk så meget at jeg ikke tør give ham sutteflaske fordi han har svært ved at trække vejret igennem næsen. Og han plejer at få 2-3 sutteflasker om dagen.

køb saltvandspipetter på apoteket eller i matas, de tager stoppet næse. og evt brug en næsesuger til at suge snotten ud med, de fåes også på apoteket eller i matas.

Anmeld

21. september 2011

Muhmi

L.J.L skriver:

køb saltvandspipetter på apoteket eller i matas, de tager stoppet næse. og evt brug en næsesuger til at suge snotten ud med, de fåes også på apoteket eller i matas.

Nemlig...

Og så læg en pude under hans madras så hans hovede er hævet når han sover....

Anmeld

21. september 2011

FruHolm <3

benjamins'mor skriver:

hey søde

apotekets næsespray der kan bruges til spædbørn og snotsuger var et vidunder her i lørdags ,  Og derefter har snotsugeren været nok, næsespraynen fik løsnet det hele så der kom en masse ud (troede ikk han kunne have så meget i sin lille næse)

Anmeld

21. september 2011

L.J.L

Muhmi skriver:

Nemlig...

Og så læg en pude under hans madras så hans hovede er hævet når han sover....

Anmeld

21. september 2011

Benjamins'mor

MinBabyOscar <3 skriver:

hey søde

apotekets næsespray der kan bruges til spædbørn og snotsuger var et vidunder her i lørdags ,  Og derefter har snotsugeren været nok, næsespraynen fik løsnet det hele så der kom en masse ud (troede ikk han kunne have så meget i sin lille næse)

Årh super, tak! 

Det må jeg lige prøve og købe så.

Han vågnede nemlig 04.26 i nat, og så var han sulten. Men han kunne ikke spise sutteflaske, så måtte op og bikse noget sammen til ham, ikke så fedt midt om natten. 

Anmeld

21. september 2011

Benjamins'mor

L.J.L skriver:

Super, tak! 

Anmeld

21. september 2011

FruHolm <3

benjamins'mor skriver:

Årh super, tak! 

Han vågnede nemlig 04.26 i nat, og så var han sulten. Men han kunne ikke spise sutteflaske, så måtte op og bikse noget sammen til ham, ikke så fedt midt om natten. 

Oscar vågnede bare flere gange om natten og skrev fordi han ikk kunne trække været ordentligt men efter en tur med næsespray sov han hele natten igen

Anmeld

21. september 2011

Benjamins'mor

benjamins'mor skriver:

Årh super, tak! 

Årh, det lyder super! 

Selvom jeg er hjemme fordi han er syg, er det skisme træls og skal op og lave grød eller lign. om natten. 

Anmeld

21. september 2011

An&Jo

L.J.L skriver:

jeg er enig her..

de der saltvandspipetter er virkelig uundværlige..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.