Vægophængt puslebord

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2011

Anonym trådstarter

Taniakb skriver:

Så ville det da klart anbefales.

- Jeg har ingen erfaring med et alm, men jeg er super glad for vores..

Kan se højere op at der er en der siger at der ikke er så meget plads i - Men jeg er godt tilfreds med pladsen.. Jeg har både engangsvaskeklude, håndklæder, bleer, sæbe, olie, stof bleer og faktisk også det nødvendige tøj, (hvis uheldet) er ude, osv.. Så synes ikke det er snævert.. Ved ik om der måske er forskel på størrelse på de forskellige pusleborde.

Den kan bære op til 50 kg, så det er jo også en del ..

Som sagt, vi kan kun anbefale det.

Årh okay, det lyder rigtigt godt.. men sagen er den at jeg sparer nogle penge og selv kan designe, da min far er uddannet maskinsnedker.. hehe Skulle bare hører jeres erfaringer med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

patella

Anonym skriver:

Jeg kunne godt forestille mig at det ikke kan indeholde særligt mange ting, men så må man jo fylde det op jævnligt Tror godt jeg ville kunne finde ud af en smart løsning med tøjet

Ja, det er altså et meget lille problem

Anmeld

21. september 2011

Anonym trådstarter

patella skriver:

Ja, det er altså et meget lille problem

Det er godt nok

Anmeld

21. september 2011

Taniakb

Anonym skriver:

Årh okay, det lyder rigtigt godt.. men sagen er den at jeg sparer nogle penge og selv kan designe, da min far er uddannet maskinsnedker.. hehe Skulle bare hører jeres erfaringer med det

Når det er tilfældet, så spring ud i det

Held og lykke.

Anmeld

21. september 2011

Anonym trådstarter

Taniakb skriver:

Når det er tilfældet, så spring ud i det

Held og lykke.

mange tak

Anmeld

21. september 2011

malo

Vi har et Brio Wall, og havde et alm. fritstående puslebord før. Jeg vil klart anbefale det væghængte, der er nemlig også kanter på, og det er praktisk hvis de ligger lidt uroligt.

Samtidig synes jeg der er masser af plads til opbevaring af bleer, stofbleer, klude, creme osv. og så var det en stor fordel for os at få puslebord (og blespand) ud på badeværelset. (Vi har et ret lille badeværelse og havde ikke plads til puslebord derude før).

Anmeld

21. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Hej alle skønne kvinder.

Jeg har tit gået og tænkt på at anskaffe mig et vægophængt puslebord.. Hvor mange af jer herinde har sådan en?

og er der fordele og ulemper, mellem et vægophængt og et almindeligt der står på gulvet???

Vi har ikke købt endnu, men vi har kigget meget på et Brio puselbord i metal. Det er meget rummeligt  Kan slet ikke se noget problem i at kunne opbevare alt hvad vi har brug for der, samt lidt tøj. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.