Vægophængt puslebord

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.314 visninger
16 svar
0 synes godt om
21. september 2011

Anonym trådstarter

Hej alle skønne kvinder.

Jeg har tit gået og tænkt på at anskaffe mig et vægophængt puslebord.. Hvor mange af jer herinde har sådan en?

og er der fordele og ulemper, mellem et vægophængt og et almindeligt der står på gulvet???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Jeg lytter lige med har nemlig tænkt samme tanke

Anmeld

21. september 2011

Taniakb

Vi har et vægophængt. Men vi har også et meget lille badeværelse samt vi er i byggeri. Så der er ikke plads til andet..

Men vi er super glade for det. For selvom det 'fylder' når det er nede, så fylder det jo slet ikke når man lukker det sammen..

Så det kan jeg kun anbefale

Anmeld

21. september 2011

patella

Anonym skriver:

Hej alle skønne kvinder.

Jeg har tit gået og tænkt på at anskaffe mig et vægophængt puslebord.. Hvor mange af jer herinde har sådan en?

og er der fordele og ulemper, mellem et vægophængt og et almindeligt der står på gulvet???

Jeg her et vægophængt fra Brio. Det er jeg super glad for. Jeg har kun haft det, så har ikke erfaring med et alm. Syns det er super smart det kan slås op, så det ikke fylder plus at der kan stå ting nedenunder det, hvilket er smart når badeværelset ikke er så stort. Vi har to vasketøjskurve stående nedenunder. Den eneste ulempe er at der jo ikke er sååå frygtelig meget plads i det til andet end bleer og alt hvad man SKAL ha ved hånden - vaskeklude, vådservietter, vatpinde, creme osv. Jeg savner ind i mellem at ku ha hans tøj lige ved hånden. Men i virkeligheden er det jo ikke et problem, da man jo sagtens lige ka slå et smut forbi skabet med tøj inden man går ud og skifter Jeg ville helt klart sige - køb det!

Anmeld

21. september 2011

Anonym trådstarter

MarleneOlsen skriver:

Jeg lytter lige med har nemlig tænkt samme tanke

Helt i orden

Anmeld

21. september 2011

marloutti

Anonym skriver:

Hej alle skønne kvinder.

vi har et brio vega... det hænger over toilettet, så det sparer jo masser af gulvplads... og der kan være masser af bleer, tøj osv i det... vi er superglade for det...

Anmeld

21. september 2011

Anonym trådstarter

Taniakb skriver:

Vi har et vægophængt. Men vi har også et meget lille badeværelse samt vi er i byggeri. Så der er ikke plads til andet..

Men vi er super glade for det. For selvom det 'fylder' når det er nede, så fylder det jo slet ikke når man lukker det sammen..

Så det kan jeg kun anbefale

Det er nemlig fordi at vi også har et meget lille badeværelse

Anmeld

21. september 2011

Anonym trådstarter

patella skriver:

Jeg her et vægophængt fra Brio. Det er jeg super glad for. Jeg har kun haft det, så har ikke erfaring med et alm. Syns det er super smart det kan slås op, så det ikke fylder plus at der kan stå ting nedenunder det, hvilket er smart når badeværelset ikke er så stort. Vi har to vasketøjskurve stående nedenunder. Den eneste ulempe er at der jo ikke er sååå frygtelig meget plads i det til andet end bleer og alt hvad man SKAL ha ved hånden - vaskeklude, vådservietter, vatpinde, creme osv. Jeg savner ind i mellem at ku ha hans tøj lige ved hånden. Men i virkeligheden er det jo ikke et problem, da man jo sagtens lige ka slå et smut forbi skabet med tøj inden man går ud og skifter Jeg ville helt klart sige - køb det!

Jeg kunne godt forestille mig at det ikke kan indeholde særligt mange ting, men så må man jo fylde det op jævnligt Tror godt jeg ville kunne finde ud af en smart løsning med tøjet

Anmeld

21. september 2011

Anonym trådstarter

marloutti skriver:

vi har et brio vega... det hænger over toilettet, så det sparer jo masser af gulvplads... og der kan være masser af bleer, tøj osv i det... vi er superglade for det...

Lyder godt

Anmeld

21. september 2011

Taniakb

Anonym skriver:

Det er nemlig fordi at vi også har et meget lille badeværelse

Så ville det da klart anbefales.

- Jeg har ingen erfaring med et alm, men jeg er super glad for vores..

Kan se højere op at der er en der siger at der ikke er så meget plads i - Men jeg er godt tilfreds med pladsen.. Jeg har både engangsvaskeklude, håndklæder, bleer, sæbe, olie, stof bleer og faktisk også det nødvendige tøj, (hvis uheldet) er ude, osv.. Så synes ikke det er snævert.. Ved ik om der måske er forskel på størrelse på de forskellige pusleborde.

Den kan bære op til 50 kg, så det er jo også en del ..

Som sagt, vi kan kun anbefale det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.