Hvad får jeres 8 mdr barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2011

Jakob'sMor

MissChrista skriver:

Ja, måske.. Det har vi hvert fald gjort, og her sover vi til 7 - 8 .. Men det er da underligt, ja.. Håber da han begynder at sove lidt længere for mors skyld ;-)

Mange tak jeg vil blive glad hvis han bare gad sove til 6.30

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

Jakob'sMor

benjamins'mor skriver:

Kl. 06.15 - Havregrød i DP.

Kl. 09.30 - 150 ml mælk.

Kl. 11.15 - Rugbrød, en lille smule grød hvis han ikke er ordentligt                  mæt.

Kl. 14.15 - Frugtmos.

Kl. 16.00 - En lille bolle.

Kl. 18.00/19.00 - Aftensmad, samme som os, hvis han ikke må få                              det får han i glas.

Kl. 21.30 - Natflaske.

Okay... Tak for input

Anmeld

21. september 2011

MorEllen

MissChrista skriver:

Nu er min godt nok 9 mdr, men du kan da lige få en madplan her :0) :

Morgenmad (omkring 7) : Enten en potion havregrød el. en flaske MME 210 mL (Det kommer an på ham, for hvis han er MEGET træt, så gider han ikke havregrød)

Formiddag (omkring 9-10) :  En banan el. andet frugt evt med en kiks til

Middag (kl 12)  : 1 skive rugbrød med forskelligt pålæg

Eftermiddag (omkring 15) : Frugtmos, frugtstang, kiks, frugt, en flaske MME - det er MEGET forskelligt, men han er VILD med frugtstænger

Aftensmad (omkring 18) : Det samme som vi får

Godnat kl 20

Natflaske i søvne kl 22  

Det er da en meget fornuftig plan du har der Tror jeg skal prøve at efterligne den.. Smart med en flaske ca kl 22... Min datter vågner kl 04 og er sulten..! Måske kan det blive bedre hvis hun får en flaske kl 22! Det har jeg faktisk ikke tænkt på før Godt man har baby.dk til at få gode råd og tips

Anmeld

21. september 2011

Mor Christa

Morellen skriver:

Det er da en meget fornuftig plan du har der Tror jeg skal prøve at efterligne den.. Smart med en flaske ca kl 22... Min datter vågner kl 04 og er sulten..! Måske kan det blive bedre hvis hun får en flaske kl 22! Det har jeg faktisk ikke tænkt på før Godt man har baby.dk til at få gode råd og tips

Hehe, ja det er en llife-safer nogle gange
Det virker hvert fald herhjemme .. Så kan da kun anbefale det (:

Anmeld

21. september 2011

mortilnoahogmelina

Når jeg læser de andres svar så spiser Noah ikke særlig meget i løbet af dagen , men vores ser sådan her ud .

NOah vågner imellem 7,30-9 ca en halv time senere får han havregrød med en flaske mme 200 ml

Så kommer han i bad , der efter sover han 2 timer .

Omkring kl 12-13 får han rugbrød og en gang imellem en lille skål grød med alm mælk til
.
Så sover han i løbet af eftermiddagen igen lidt efter hvornår han står op der så får han enten frugtmos eller en banan med en flaske mmé

Kl 18-19 får han kartofler og gulerødder med noget kød i .

Kl 20 får han en flaske vælling og så er det godnat

Anmeld

21. september 2011

FruHolm <3

Jakob'sMor skriver:

At spise i løbet af dagen?

Oscar bliver godt nok 9 måneder, men siden han blev 7 måneder har han spist som følgende :

ca kl 8.oo morgen mad : 1/4 l yoghurt med havregryn

ca kl 12.30 Middagsmad : rugbrød Med enten leverposteg, figenpålæg , ost eller kalkunbryst

ca kl 16.00 snack : frugtstang, frugt eller Ostehaps og rosiner

ca kl 18.30 aftensmad : det samme som os andre, som regel kartofler, kød , sauce og grøntsager

og ca kl 20.00 200ml vælling til natten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.