Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
linemus skriver: Godt klaret med de små stumper
Godt klaret med de små stumper
Zafir skriver: Hehe Ja - sjovt nok er begge mine piger så stooore fan af æbler ... Det har jeg aldrig været. Med mindre de er skåret ud. Mine kæber kan desværre ikke holde til det
Hehe Ja - sjovt nok er begge mine piger så stooore fan af æbler ... Det har jeg aldrig været. Med mindre de er skåret ud. Mine kæber kan desværre ikke holde til det
Zafir skriver: Altså - Frigg har jo STADIG kun 2 bisser... Her 1 år og 20 dage gammel... Men idag, havde Idun og jeg været ude og plukke æbler og så kravlede hun resolut hen og nappede sig et helt rødt ananas æble Jeg tog det lige og vaskede det lidt og havde IKKE forventet at hun kunne spise det selv. Meeeen... Jeg blev klogere hehe... SE:
Altså - Frigg har jo STADIG kun 2 bisser... Her 1 år og 20 dage gammel... Men idag, havde Idun og jeg været ude og plukke æbler og så kravlede hun resolut hen og nappede sig et helt rødt ananas æble Jeg tog det lige og vaskede det lidt og havde IKKE forventet at hun kunne spise det selv. Meeeen... Jeg blev klogere hehe... SE:
årh hun ligner min lille mand når han ser mad
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128