Hvor der er vilje er der vej ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

924 visninger
14 svar
0 synes godt om
20. september 2011

Zafir

Altså - Frigg har jo STADIG kun 2 bisser... Her 1 år og 20 dage gammel...
Men idag, havde Idun og jeg været ude og plukke æbler og så kravlede hun resolut hen og nappede sig et helt rødt ananas æble
Jeg tog det lige og vaskede det lidt og havde IKKE forventet at hun kunne spise det selv. Meeeen... Jeg blev klogere hehe...
SE:
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

roenlund

ja det´er utroligt hvad de kan klare ogsåuden tænder

Anmeld

20. september 2011

Isabella_mor

hvor er hun blevet stor  

Anmeld

20. september 2011

Zafir

roenlund skriver:

ja det´er utroligt hvad de kan klare ogsåuden tænder

Ahhhh... Ikke helt uden
2 små i undermunden, som åbenbart fungerer UDEMÆRKET som rivejern hehe ...

Anmeld

20. september 2011

Zafir

hvor er hun blevet stor  

Jaaa ... Kæmpe stor og skøn

Anmeld

20. september 2011

Valle81

Hold nu kæft hvor er hun en fræk en lækker lækker, og meget imponeret, anton er 18 mdr og har 12 tænder, men Han gas lidt svært ude at finde ud af at man skal tygge maden med dem. Han gnasker lige sådan en æblebåd i tusind stykker ind i munden med fortænderne og så er munden fyldt og så kan han ikke finde ud cd mere andet end at Han gang på gang er ude at blive kvalt, så her ds det desværre nogo

Anmeld

20. september 2011

B&J

ej hvor hun kan sååå dygtig hun er og hvor er det et godt billede det sidste hvor hun har en lille tand man kan se

Anmeld

20. september 2011

Zafir

Valle81 skriver:

Hold nu kæft hvor er hun en fræk en lækker lækker, og meget imponeret, anton er 18 mdr og har 12 tænder, men Han gas lidt svært ude at finde ud af at man skal tygge maden med dem. Han gnasker lige sådan en æblebåd i tusind stykker ind i munden med fortænderne og så er munden fyldt og så kan han ikke finde ud cd mere andet end at Han gang på gang er ude at blive kvalt, så her ds det desværre nogo

Ai da ...

Ja altså Frigg hun kan og vil både tygge og alt muligt... Men det er bare IKKE alt der KAN tygges med kun 2 små bisser...

Anmeld

20. september 2011

Valle81

Zafir skriver:

Ai da ...

Ja altså Frigg hun kan og vil både tygge og alt muligt... Men det er bare IKKE alt der KAN tygges med kun 2 små bisser...

Beklager mine stavefejl, min tlf synes ikke altid de ord jeg gerne vil skrive er de rigtige

Ja, det er ret anstrengende at han er så dårlig til det, men en dag lærer han det nok

Anmeld

20. september 2011

Zafir

Valle81 skriver:

Beklager mine stavefejl, min tlf synes ikke altid de ord jeg gerne vil skrive er de rigtige

Ja, det er ret anstrengende at han er så dårlig til det, men en dag lærer han det nok

Haha Det havde jeg luret. Autokorrektur er ikke altid ens ven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.