Til Jer med store "små" børn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2011

Klumpe-dumpe

signe. skriver:

okay, og det ikke bare en "almindelig" 0-13 kgs. som bare er lidt større?

Hej Signe.

Ja jeg havde jo også en bette nøv ;)

Da Malucca var 15 mdr. begyndte hun, at græde rigtig meget og hysse helt vildt, når vi skulle ud og køre, da hun på det tidspunkt sad i sin "babystol". Hun vejede på det tidspunkt ca 8 kg.

Jeg kørte til babysam og talte med dem, og der sagde de, at ud af de 3 krav der er for at flytte til en større stol, der skulle barnet opfylde mindst 2 af dem.

* 9 mdr.

* sidde stabilt

* 9 kg.

Så Malucca blev flyttet til en Römer king size fremad rettet, selvom hun ikke opfyldte de 9 kg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

Laulund87

signe. skriver:

skønt.. så med Hasses 7,5 kg kan jeg godt sætte ham i den store? han er jo fuldt ud stabil...

Det ville jeg helt sikkert gøre Sikkert også mere behageligt for ham

Anmeld

20. september 2011

signe.

Rose <3 skriver:

Hej Signe.

Ja jeg havde jo også en bette nøv

Da Malucca var 15 mdr. begyndte hun, at græde rigtig meget og hysse helt vildt, når vi skulle ud og køre, da hun på det tidspunkt sad i sin "babystol". Hun vejede på det tidspunkt ca 8 kg.

Jeg kørte til babysam og talte med dem, og der sagde de, at ud af de 3 krav der er for at flytte til en større stol, der skulle barnet opfylde mindst 2 af dem.

* 9 mdr.

* sidde stabilt

* 9 kg.

Så Malucca blev flyttet til en Römer king size fremad rettet, selvom hun ikke opfyldte de 9 kg.

tak ja han er i hvert fald langt over de 9 mdr, og stabilt sidder han også

Anmeld

20. september 2011

signe.

Laulund87 skriver:

Det ville jeg helt sikkert gøre Sikkert også mere behageligt for ham

tak for det... ja, han hader den stol, og forsøger altid at manøvre sig ud af den... og det går jo heller ikke..

Anmeld

20. september 2011

SHERO

Elias er også en bette fyr, og sad i sin den lille autostol til han var 14-15 mdr mener jeg, han vejede 8 kg da han blev flyttet i den større... Sådan som jeg har forstået det skal de kun opfylde 2 af følgende punkter:

Være over 9 mdr.
veje mere end 9 kg.
kunne sidde stabilt selv.

Tror ikke det handler så meget om selve vægten men om muskulaturen i nakken. Her har det i hvert fald fungeret fint, og nu er han glad når han kører bil for nu kan han nemlig følge med i hvad der sker og ikke bare glo ind i et ryglæn...

Anmeld

20. september 2011

Laulund87

signe. skriver:

tak for det... ja, han hader den stol, og forsøger altid at manøvre sig ud af den... og det går jo heller ikke..

Maria var også altid utilfreds når vi var ude at køre, indtil hun kom over i den næste stol

Så put du ham bare i en større autostol

Anmeld

20. september 2011

Zeus

Ellers så prøv at skrive til Lenats31, hun gav mig rigtig gode råd, da jeg skulle købe ny autostol til Cajsa.. Hun er helt inde i reglerne, og fremviser selv autostole

Anmeld

20. september 2011

signe.

Laulund87 skriver:

Maria var også altid utilfreds når vi var ude at køre, indtil hun kom over i den næste stol

Så put du ham bare i en større autostol

tak for svar

Anmeld

20. september 2011

signe.

Zeus skriver:

Ellers så prøv at skrive til Lenats31, hun gav mig rigtig gode råd, da jeg skulle købe ny autostol til Cajsa.. Hun er helt inde i reglerne, og fremviser selv autostole

tak for det

Anmeld

20. september 2011

signe.

Tullen85 skriver:

Elias er også en bette fyr, og sad i sin den lille autostol til han var 14-15 mdr mener jeg, han vejede 8 kg da han blev flyttet i den større... Sådan som jeg har forstået det skal de kun opfylde 2 af følgende punkter:

Være over 9 mdr.
veje mere end 9 kg.
kunne sidde stabilt selv.

Tror ikke det handler så meget om selve vægten men om muskulaturen i nakken. Her har det i hvert fald fungeret fint, og nu er han glad når han kører bil for nu kan han nemlig følge med i hvad der sker og ikke bare glo ind i et ryglæn...

tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.