Til Jer med store "små" børn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.053 visninger
31 svar
0 synes godt om
20. september 2011

signe.

Okay, ved godt overskriften kan forvirrer lidt, så her får I lige en forklaring + mit spørgsmål

Vi har den store knægt på 17 mdr... han sidder STADIG i den bette 0-13 kgs autostol, grundet han kun vejer 7,5 kg... Han er en bette klein dreng, og det har vi fået for at han er, så det er vi ikke bekymrede over.. MEN,  han fylder altså godt i den stol, for han er lang...  Og det skal siges at med den fart han har på vægtmæssigt, så går der rigtig lang tid før han runder de magiske 9 kg..  da vi kom hjem i oktober SIDSTE år, vejede han lige omtrent 4 kg, og ja, nu her næsten et år siden(4 oktober) vejer han altså kun lige de 7,5....

Så er der nogle af Jer der har prøvet noget lignende, og hvad gjorde I? Han sidder helt stabilt, og kan sagtens sidde i en 9-18 kgs stol, han vejer bare ikke de sk*de 9 kg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

MortilCilas

Man kan købe en BESAFE autostol, og hvis de vejer under 9 kg, skal den bare være bagudvendt, de har den i babysam Sådan en skal jeg nemlig havde.  Og der skulle vidst være plads til deres ben, men ellers prøv at snakke med dem i babysam

Anmeld

20. september 2011

signe.

Cilas skriver:

Man kan købe en BESAFE autostol, og hvis de vejer under 9 kg, skal den bare være bagudvendt, de har den i babysam Sådan en skal jeg nemlig havde.  Og der skulle vidst være plads til deres ben, men ellers prøv at snakke med dem i babysam

okay, og det ikke bare en "almindelig" 0-13 kgs. som bare er lidt større?

Anmeld

20. september 2011

MortilCilas

Ja ikke 9 måneder, men fra 5 måneder af vidst men søg google, nu fandt jeg bare lige det første billed, fås både med og uden isofix

Anmeld

20. september 2011

LISBETH:-)

Jeg havde samme problem med min store pige der nu er 4 år. Hun vejede først 9 kg da hun var 2 år. Dog flyttede hun over i 9-18 kgs autostolen da hun vejede lidt over 7 kg. Fik afvide i butikken at det hed 9 kg eller 9 mdr. Det har fungeret fint for os og hun har siddet forsvarligt

Så jeg ville flytte ham til næste autostol

Anmeld

20. september 2011

signe.

lisbeth2910 skriver:

Jeg havde samme problem med min store pige der nu er 4 år. Hun vejede først 9 kg da hun var 2 år. Dog flyttede hun over i 9-18 kgs autostolen da hun vejede lidt over 7 kg. Fik afvide i butikken at det hed 9 kg eller 9 mdr. Det har fungeret fint for os og hun har siddet forsvarligt

super.. jeg ledte lidt efter nogen som havde "taget springet", hvor det var gået fint

Anmeld

20. september 2011

Laulund87

lisbeth2910 skriver:

Præcis samme historie her

Anmeld

20. september 2011

signe.

Cilas skriver:

Ja ikke 9 måneder, men fra 5 måneder af vidst men søg google, nu fandt jeg bare lige det første billed, fås både med og uden isofix

tak for link

Anmeld

20. september 2011

signe.

Laulund87 skriver:

Præcis samme historie her

skønt.. så med Hasses 7,5 kg kan jeg godt sætte ham i den store? han er jo fuldt ud stabil...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.