Termotøj VS regntøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2011

Hvem?

signe. skriver:

okay det nok sådan det bliver så.. så jeg skal investere i termotøj også? ja fpr pokker, Hasse bliver vildt mærkelig hvis han ikke kommer ud... i aften var han med sin far ude og pløje.. han faldt rent faktsik i søvn mens de kørte trods larmen hehe..

Ja, traktoren er et hit, den blir også flittig brugt her - vi er også ude hver dag, ellers blir vi vist også skøre (Mere end vi er i forvejen)

Jeg ville hvert fald ikke undvære termotøjet, og ej heller regntøjet - men de termosæt vi har er dem (mener det er fra Bilka) til 149,95 kr og de er super gode.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

signe.

Bondefruen skriver:

Ja, traktoren er et hit, den blir også flittig brugt her - vi er også ude hver dag, ellers blir vi vist også skøre (Mere end vi er i forvejen)

Jeg ville hvert fald ikke undvære termotøjet, og ej heller regntøjet - men de termosæt vi har er dem (mener det er fra Bilka) til 149,95 kr og de er super gode.

så må jeg hellere tage i Bilka her en af dagene...

Anmeld

20. september 2011

Hvem?

signe. skriver:

så må jeg hellere tage i Bilka her en af dagene...

Det kan hvert fald ikke betale sig at købe de dyre til 400 kr stykket, de her er så gode.

Anmeld

20. september 2011

De3Guldklumper

Jeg ville investere i termotøjet - det er uundværligt i denne årstid - hvor de stadig er for varmt med flyverdragten

Anmeld

20. september 2011

Mor til L&S

Her bruger vi både regntøj og termotøj...

Termo på kolde dage hvor det blæser og regntøj på våde dage og så med en trøje under

Anmeld

20. september 2011

signe.

Mor til Liva skriver:

Her bruger vi både regntøj og termotøj...

Termo på kolde dage hvor det blæser og regntøj på våde dage og så med en trøje under

tak for svar  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.